a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Środa, 26 lipca 2017
Imieniny: Anny, Mirosławy, Grażyny

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Jak oczyścić organizm po świętach?

2017-01-15
Jak oczyścić organizm po świętach?

Jak się okazuje nie ma czegoś takiego jak specjalna dieta poświąteczna. Według eksperta najlepszym rozwiązaniem jest jak najszybszy powrót do właściwej i prawidłowo zbilansowanej diety.

- Po pierwsze, to od czego powinniśmy zacząć, to rozpocząć dbanie o odpowiednią ilość płynów w ciągu dnia. Warto zrezygnować w tym czasie z alkoholu, z ciemnej, czarnej herbaty długoparzonej. Przerzucić się na herbatę zieloną, czerwoną czy herbatę białą i zadbać o odpowiednią ilość płynów pod postacią dużej ilości wody mineralnej, zarówno gazowanej, jak i niegazowanej, powinno jej być około 2 litrów - mówi newsrm.tv Monika Stromkie - Złomaniec z poradni dietetycznej Dietosfera. Równie ważne jest odstawienie produktów wysokoprzetworzonych, czyli białego pieczywa oraz makaronów. Rezygnujemy także z produktów słodkich, wszelkich rogalików, batoników i ciast.

Co w takim razie jeść?

Przede wszystkim do naszej diety powinniśmy włączyć ciemne kasze, ciemny ryż. Bardzo ważne jest także jedzenie dużej ilości warzyw oraz owoców. Na te ostatnie powinniśmy jednak uważać ze względu na dużą zawartość cukrów prostych- ostrzega specjalistka.Bardzo ważne jest także regularne spożywanie posiłków. Powinniśmy jeść 5-6, a jeśli nasz dzień jest bardzo długi, nawet 7 posiłków dziennie w krótkich odstępach czasowych, co 2,5-3 godziny.

- Jeżeli mamy poczucie, że w okresie świątecznym czy Sylwestrowym troszeczkę za bardzo poszaleliśmy z jedzeniem, to wtedy warto zrobić sobie jeden, dwa dni płynne, jednak bazujące nie tylko na wodzie, ale także na świeżo wyciskanych sokach owocowych, warzywnych, także napojach fermentowanych, zupach typowo warzywnych, przecieranych - dodaje Monika Stromkie - Złomaniec.

żródło: newsrm.tv

Tagi: dieta, święta, zdrowie

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter