a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Środa, 20 czerwca 2018
Imieniny: Bogny, Florentyny, Bożeny

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

5451fe7b23d89ec590bbdbb6a317f37e

Jak wzmocnić włosy?

2017-09-20
Jak wzmocnić włosy?

Gęste i mocne włosy to oznaka zdrowia i ważny atrybut atrakcyjnego wyglądu. Co zrobić, by cieszyć się piękną fryzurą? Dostarczyć włosom odpowiedniej dawki witamin i minerałów, które wzmocnią ich strukturę i zapobiegną wypadaniu!

Gęstość i struktura włosów to w dużej mierze efekt genów, jakimi obdarza nas natura. Jednak są sposoby, by poprawić kondycję włosów, stymulować wzrost czy zwiększyć ich połysk i elastyczność. Nie są do tego potrzebne drogie i specjalistyczne zabiegi fryzjerskie, a jedynie odrobina wiedzy o tym, czego nasz organizm potrzebuje.

Cynk i biotyna

Te dwa, niezwykle ważne składniki w diecie na piękne włosy zapobiegają ich wypadaniu. Cynk reguluje pracę gruczołów łojowych skóry i bezpośrednio wpływa na nasycenie włosów keratyną, stanowiącą najważniejszą część jego łodygi, odpowiadającą m.in. za gładkość i elastyczność. Biotyna natomiast reguluje metabolizm skóry głowy, wpływając na tempo wzrostu łodygi włosa. Połączenie tych dwóch składników poprawia strukturę i wzmacnia włosy, jednocześnie zapewniając odpowiednio szybkie zastępowanie naturalnie wypadających włosów nowymi.

Cysteina i metionina

Są to substancje niezbędne dla prawidłowej budowy włosów, wiążące siarkę dostarczaną organizmowi w pożywieniu i wzmacniające strukturę włosów. Cysteina, aminokwas naturalnie występujący w ludzkim organizmie, wchodzi w skład budującej tkankę włosa keratyny. Jego obecność zapewnia nawilżenie i chroni przed uszkodzeniami. Podobne działanie ma metionina, która wpływa na mieszki włosowe i stymuluje wzrost włosów, a dodatkowo hamuje wydzielanie łoju.

Pożywienie dla włosów

Wygląd włosów to doskonały wskaźnik tego, co dzieje się w organizmie. Wszelkie niedobory potrzebnych składników odżywczych bardzo szybko odbija się na ich wyglądzie. To dlatego częstym efektem niezrównoważonej diety i nadmiernego odchudzania się są problemy z wysuszoną skórą głowy i kruchymi, wypadającymi włosami. Najważniejszych składników niezbędnych dla wzrostu pięknych i mocnych włosów warto szukać na co dzień w zdrowej żywności. Cynk obecny jest m.in. w: wątróbce cielęcej i wieprzowej, dyni czy kakao. Biotynę znajdziemy również w wątróbce, a także w soi i orzechach. Bogatym źródłem cysteiny i metioniny są: mięsa, ryby i jaja.

Uzupełnienie diety

Nie wszystkie składniki odżywcze są jednak łatwo przyswajalne, tak jest np. z cynkiem, dlatego codzienną zdrową dietę warto uzupełnić o odpowiednią suplementację, która będzie gwarancją dostarczenia organizmowi tego, czego potrzebuje. Suplement opracowany specjalnie do wzmocnienia włosów, którego składniki dostarczają organizmowi witaminy i minerały we właściwych proporcjach, wspierając naturalne procesy biologiczne. Taka regularna kuracja sprawi, że włosy staną się mocniejsze, grubsze i bardziej wytrzymałe.

źródło: Newseria

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter