a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Niedziela, 24 września 2017
Imieniny: Gerarda, Teodora, Hermana

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a

Wymarzona sylwetka na urlop? Zacznij wcześniej!

2017-05-09
Wymarzona sylwetka na urlop? Zacznij wcześniej!

Należy pamiętać, że kształtowanie sylwetki jest procesem długotrwałym. Dlatego też kilka dni przejadania się nie jest w stanie diametralnie popsuć naszej sylwetki czy zaprzepaścić efektów treningowych.

Oczywistym jest, że nowa figura nie pojawi się w jedną noc. Sam etap przygotowywania organizmu do treningu może trwać nawet kilka tygodni. W zależności od tego, na jakie efekty liczymy i w jakiej kondycji jesteśmy na początku naszej walki o lepszą figurę.

- Praca przy biurku jest „cichym zabójcą" dla sylwetki. Dlatego warto się zastanowić, które części naszego ciała są „przykurczone", a które trzeba zmobilizować, ustabilizować. Nie ma sensu koncentrować się tylko na wybranych partiach, gdyż jedynie seria ćwiczeń uwzględniająca wszystkie partie ciała będzie przynosiła wymierne efekty.- tłumaczy Michał Kowalski, trener sieci Cityfit.

Łatwo na początek

Jeżeli zaczniemy od czegoś prostego, bardzo prawdopodobne, że już na początku naszego działania osiągniemy sukces, a to zachęci nas do dalszej pracy. Jeśli zaczniemy od czegoś trudnego, możemy ponieść porażkę, która zniechęci nas do kolejnych działań. Dlatego nie przeceniajmy swoich sił na starcie, tylko stopniowo podnośmy poprzeczkę.

- Najczęściej popełnianym błędem na początku przygody z treningami jest, paradoksalnie, nadgorliwość i nadmierne zaangażowanie. Wpływ na to mają aspekty dotyczące samych ćwiczeń jak i te motywacyjne. Moment zwątpienia, załamania motywacji na pewno nastąpi, dlatego należy uzbroić się w cierpliwość.- dodaje Michał Kowalski.

Trening szyty na miarę

Treningi muszą być dopasowane do naszych możliwości. Jeżeli jesteśmy początkujący lub mieliśmy bardzo długą przerwę w treningach, to ważne jest, by ciało rozruszać. Istotne jest wyznaczenie sobie celu. Musimy określić czy chcemy schudnąć, zwiększyć masę mięśniową, wytrzymałość lub zwinność. Istotnym jest, aby cel był osiągalny. Nie możemy na samym początku zakładać czegoś, co będzie dla nas niewykonalne. Warto określić poszczególne etapy w drodze po szczupłą i wysportowaną sylwetkę. Z pewnością pomaga w tym definicja czasowa, która będzie nas dyscyplinować.

Ponadto nie powinniśmy doprowadzać do powstawania w naszym organizmie stanów zapalnych, tzw. zakwasów. Choć mogą wydawać się namacalnym miernikiem efektów, to im będzie ich mniej, tym lepiej.

źródło: newsrm.tv

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter