a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
Wtorek, 22 sierpnia 2017
Imieniny: Cezarego, Zygfryda, Marii

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Lexus LC po raz trzeci wygrywa w Super GT

2017-06-01
Lexus LC po raz trzeci wygrywa w Super GT

Jadąca Lexusem LC GT500 załoga Au TOM'S zdobyła pierwsze miejsce w rozegranej na torze Autopolis trzeciej rundzie japońskich wyścigów serii Super GT. To trzecie pod rząd zwycięstwo flagowego coupe japońskiego producenta aut klasy premium w tych zawodach.

 

 

Załoga w składzie Kazuki Nakajima i James Rossiter stanęła na szczycie podium, wyprzedzając dwie Hondy NSX-GT i dwa Nissany GT-R - jak widać, tym razem przeciwnicy zmobilizowali się po poprzednich dwóch miażdżących zwycięstwach Lexusów, spychając pozostałe LC na dalsze pozycje.

 

Przypomnijmy, że na początku maja w poprzedniej rundzie serii na legendarnym Fuji Speedway wszystkie trzy miejsca na podium należały do Lexusów LC GT500, a w kwietniowej pierwszej rundzie Super GT na torze Okayama International wszystkie sześć startujących w wyścigu zajęło sześć pierwszych miejsc.

 

Po trzech rundach Super GT w ogólnym zestawieniu zespołów załogi jeżdżące Lexusami zajmują pierwsze cztery pozycje, a w zestawieniu kierowców - pięć pierwszych miejsc.

 

Lexus LC GT500 to modyfikacja luksusowego coupe LC 500, opracowana przez TRD (Toyota Racing Development) z myślą o wprowadzonych w tym sezonie nowych przepisach japońskich wyścigów serii Super GT. Zamiast wolnossącego, pięciolitrowego silnika V8, który napędza seryjnego Lexusa LC 500, zastosowano turbodoładowaną, czterocylindrową jednostkę rzędową o pojemności skokowej 2000 cm³ z bezpośrednim wtryskiem paliwa, a dziesięciobiegową przekładnię automatyczną zastąpiono sześciostopniową sekwencyjną skrzynią biegów.

 

Auto o rozstawie osi 2750 mm waży co najmniej 1020 kg. Mimo sporych modyfikacji, takich jak umieszczone na masce dwa duże wyloty powietrza chłodzącego silnik, poszerzone błotniki, duży, przestawiany tylny spoiler, zmieniony przód i tył czy aerodynamiczne nakładki progów, nadwozie o długości 4960, szerokości 1950 i wysokości 1220 mm zachowuje charakterystyczne rysy LC.

Materiał zewnętrzny

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter