a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Sobota, 19 sierpnia 2017
Imieniny: Bolesława, Juliana, Jana

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Jak skutecznie rozreklamować swoją działalność?

2017-02-17
Jak skutecznie rozreklamować swoją działalność?

Dotyczy to zwłaszcza niewielkich, rodzinnych biznesów, a także fundacji, organizacji i stowarzyszeń z trzeciego sektora. Jak zatem wybrać najskuteczniejszy sposób promocji swojego produktu czy usługi tak, by nie stracić majątku? Przede wszystkim warto dokładnie poznać możliwości i kanały reklamy, a następnie dostosować formę przekazu do grupy docelowej. Sukces murowany!

Kanały dystrybucji reklam - gdzie warto umieszczać komunikaty?

Żyjemy w czasach, w których na co dzień jesteśmy niemal bombardowani przeróżnymi informacji. W takim gąszczu komunikacji niełatwo wybrać skuteczny kanał dystrybucji reklamy. Zanim jednak zdecydujemy, gdzie najlepiej promować swój produkt czy usługę, poznajmy możliwości mediów. Jednym z najstarszych i najbardziej tradycyjnych miejsc dla przestrzeni reklamowej jest prasa. Specjalne rubryki od lat zachęcają potencjalnych klientów do kupna produktu lub skorzystania z określonej usługi. Postępująca cyfryzacja sprawia jednak, że reklama prasowa odchodzi do lamusa i nie jest tak skuteczna, jak życzyliby sobie przedsiębiorcy. Kolejnym sprawdzonym od lat sposobem na promocję swojej działalności jest radio. Warto jednak wiedzieć, że nierzadko komunikaty radiowe trafiają do stosunkowo niewielkiej liczby odbiorców. Większą skuteczność wykazuje reklama telewizyjna, łącząca w sobie dźwięk i obraz, przez co oddziałuje na wiele zmysłów, skuteczniej przemawiając do potencjalnego klienta. Prawdziwym rajem reklamowym jest najszybciej rozwijające się medium, czyli Internet - reklamy pojawiające się w sieci są zaprojektowane intuicyjnie, czyli tak, by docierać do osób, w przypadku których istnieje duże prawdopodobieństwo zainteresowania produktem lub usługą.

Formy reklamowania produktów i usług - które wybrać?

Analiza kanałów dystrybucji reklam, pomaga odpowiedzieć sobie pytanie, jaka forma reklamy będzie najskuteczniejsza dla grupy docelowej. Nietrudno domyślić się, że komunikat skierowany do młodzieży nie przyniesie pożądanych rezultatów jest przybierze kształt anonsu w prasie codziennej. Z kolei reklama kierowana do osób starszych będzie bezskuteczna, jeśli zostanie umieszczona w mediach społecznościowych. Przygotowując kampanię reklamową, należy zatem dokładnie określić grupę docelową oraz dostosować formę reklamowania produktów i usług do jej potrzeb i upodobań. Tylko wówczas działania promocyjne dadzą pożądany rezultat i przyniosą realne profity przedsiębiorstwu.

Sprawdzone pomysły na niedrogą i skuteczną reklamę

Tysiące przedsiębiorców przetestowało rozmaite sposoby reklamowania swoich usług oraz produktów i okazuje się, że najskuteczniejsza jest reklama, która znajduje się w zasięgu oka potencjalnych klientów, co oznacza, że jest w pewnym sensie przemycana do świadomości konsumentów. Nieźle sprawdzają się zatem billboardy, ulotki oraz gadżety reklamowe, jednak nierzadko są zbyt kosztowne dla małych firm i instytucji non-profit. W przypadku przedsiębiorstw, które chcą uniknąć wysokich kosztów (lub nie mogą sobie na nie pozwolić), sprawdzi się, np. reklama na samochodzie (zobacz przykładowe reklamy na samochodzie). Oklejenie pojazdu logiem firmy oraz krótka informacja na temat promowanych produktów czy usług sprawi, że marka zagnieździ się w świadomości wielu osób. Skuteczność reklamy na samochodzie potwierdza wiele firm, a szczególnie lokale gastronomiczne i drobni przedsiębiorcy, których dochody nie są w stanie pokryć kosztownych kampanii reklamowych w mediach.

Wybierając sposób promowania swojej marki warto wybrać to, co pozwoli skutecznie dotrzeć do grupy docelowej, nie generując dodatkowych kosztów. Jednym ze skutecznych sposobów przybliżania produktu czy usługi potencjalnym klientom, jest reklama na samochodzie. Jak nietrudno się domyślić, koszty promocji są jednorazowe. Ograniczają się bowiem do pokrycia pojazdu odpowiednimi naklejkami. Zaletą reklamy na samochodzie jest też jej powszechność i dostępność - biznes jest reklamowany zawsze i wszędzie tam, gdzie pojawia się auto. Prowadzenie przedsiębiorstwa wymaga częstego przemieszczania się, dlatego promocja mimochodem zdaje egzamin wzorowo.

Materiał zewnętrzny

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter