a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
Poniedziałek, 26 czerwca 2017
Imieniny: Jana, Pawła, Miromira

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

5451fe7b23d89ec590bbdbb6a317f37e

Preferencje dotyczące samochodów służbowych

2015-02-13
Preferencje dotyczące samochodów służbowych

Służbowy samochód to najważniejsze narzędzie motywacyjne w firmach. Powierzenie auta pracownikowi jest dla niego bardziej motywujące niż podwyżka pensji. Inną kwestią jest, że ten sposób nagradzania podwładnych jest dla pracodawców mniej kosztowny niż wdrożenie sensownej podwyżki finansowej. Dlatego też przedsiębiorcy chętniej inwestują w służbowe samochody niż w wyższe pensje dla swoich pracowników.

Co ciekawe - opłacalna dla firm jest także inwestycja w podwyższenie standardu samochodu, który użytkuje pracownik. W przypadku pojazdów będących w leasingu, rata wyższa o zaledwie 100 zł daje możliwość posiadania dużo wyższego pakietu wyposażenia. Jeżeli dodatkowo zaoferuje się kierowcy prawo pierwokupu powierzonego mu auta - z pewnością dbałość o przedmiot będzie zdecydowanie wyższa.

Służbowe auto jako narzędzie pracy i nagroda dla pracownika

Firmowe samochody stanowią na polskim rynku 60% sprzedaży. W większości przypadków pełnią dwie zasadnicze funkcje. Są jednocześnie narzędziem pracy i nagrodą dla pracowników, np. za osiąganie ponadprzeciętnych wyników na danym polu działania. Jednak choć służbowy samochód to znaczący benefit dla pracownika, to podwładni na ogół nie mają możliwości dowolnego wyboru pomiędzy poszczególnymi modelami. Z reguły firmowe floty są ściśle określone i przyporządkowane do danego poziomu zaszeregowania. Przedsiębiorcy dosyć często kupują samochody maksymalnie wyposażone, ale w danym modelu. Powoduje to taki stan faktyczny, że niektóre firmowe auta z segmentu C mają wyższy poziom wyposażenia niż standardowe pojazdy należące do wyższych grup segmentowych.

Istnieje także grupa przedsiębiorców, którzy stawiają jednak na markę. Swego czasu panowało ogromne zainteresowanie skromnie wyposażonym Passatem B7, choć w zbliżonej kwocie można było nabyć inne, zdecydowanie lepsze i posiadające dużo bogatsze wnętrze auto. Warto zauważyć, że w postrzeganiu marek nie obowiązują różnice regionalne. W skali rynków europejskich, w okresie 2001-2012 stały poziom sprzedaży utrzymywał Volkswagen. 20% wzrost odnotowało BMW, a 30% - Audi. Wyniki spadły (o 50%) w Fiacie, Oplu i w Renault.

W zależności od płci

Jeżeli pracownicy mają możliwość wyboru marki i modelu służbowego pojazdu, a dodatkowo wiedzą, że będą mogli użytkować go prywatnie, zauważalne są zróżnicowane preferencje u pań i u panów. Mężczyźni stawiają raczej na samochody duże, którymi będzie można np. podróżować rodzinnie. Panowie zwracają również uwagę na inne praktyczne aspekty korzystania z powierzonego im samochodu. Panie natomiast bardziej skupiają swoją uwagę na marce i bogatym wyposażeniu wnętrza auta. Mają bowiem na względzie fakt, że w wielu przypadkach ich służbowy samochód będzie drugim lub kolejnym w gospodarstwie domowym. Zarówno wybór modeli, jak i wariantów wyposażenia jest aktualnie bardzo szeroki, co powoduje, że właściwie wszystkie preferencje mogą zostać zaspokojone.

Nie trzeba kupować - można wynająć!

Wynajem firmowej floty samochodowej staje się w Polsce coraz bardziej powszechny. Rozwiązanie to zyskuje szybko na popularności, ponieważ ma wiele zalet. Zasadniczymi są możliwość korzystania z auta bez konieczności bycia jego właścicielem oraz zewnętrzna obsługa, zarządzanie i administrowanie użytkowaną flotą przez wyspecjalizowane firmy CFM.

Poszukując partnera w biznesie warto zwracać uwagę na jego wiarygodność oraz jakość świadczonych usług. Czynniki te na ogół potwierdza okres działania na rynku i opinie klientów, którzy zdążyli już z oferty danej firmy skorzystać. Szczególnie godna polecenia w zakresie nawiązania współpracy biznesowej jest wypożyczalnia samochodów Avis. Firma ta istnieje od 1946 r. W Polsce prowadzi swoją działalność od ponad dwudziestu lat, poszerzając stale krąg zadowolonych użytkowników wynajętych pojazdów. Wszystkie usługi świadczone przez firmę Avis cechuje najwyższa jakość, łatwy dostęp oraz pełen komfort ich wykorzystywania.

W Avis możesz wynająć samochód krótkoterminowo (od 1 do 30 dni), średnioterminowo (od 1 miesiąca do 2 lat) lub długoterminowo (powyżej 2 lat). Firma posiada gęstą sieć biur na terenie całego kraju oraz oferuje szeroki wybór marek i klas pojazdów. Wszechstronny zakres działalności prezentowanej firmy, pozwala na wręcz idealne dostosowanie oferty do indywidualnych i bieżących potrzeb Klienta.

Na szczególną uwagę zasługuje usługa Avis Lease, polegająca na wynajmie długoterminowym. W ramach tej usługi, wraz z zewnętrznym finansowaniem zyskasz także kompleksową obsługę, zarządzanie i administrowanie wynajętą flotą. Korzystając z programu Avis Lease możesz liczyć m.in. na:

- całodobową pomoc Avis Assistance;

- szybką likwidację szkód;

- samochód zastępczy zawsze tej samej klasy, co auto leasingowane;

- możliwość wynajmu samochodu dostawczego i samochodu z kierowcą;

- obsługę door to door;

- darmowe parkingi na wszystkich lotniskach w Polsce;

- zniżki w ramach sieci działającej w kraju i zagranicą;

- korzystne stawki na wynajem krótkoterminowy;

- pakiet VIP i bezpośredni kontakt z konsultantem Avis.

Więcej informacji o usłudze Avis Lease oraz o wszystkich pozostałych usługach świadczonych przez Avis znajdziesz na stronie internetowej: www.avislease.pl. Odwiedzając wskazany adres szybko przekonasz się, jak wiele korzyści płynie z wynajmu floty do Twojej firmy.

Materiał zewnętrzny

Fot. Hans, pixabay.com

 

 

Tagi: leasing, samochód służbowy, wynajem

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter