a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Sobota, 29 kwietnia 2017
Imieniny: Piotra, Rity, Angeliny

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Pakiet tuningowy TRD dla Lexusa LC

2017-03-29
Pakiet tuningowy TRD dla Lexusa LC

Japońska firma TRD, dostawca fabrycznych rozwiązań tuningowych dla Lexusa, przygotowała zestaw akcesoriów do tuningu nowego flagowego coupé Lexus LC.

 

 

TRD oferuje elementy zestawu aerodynamicznego dla Lexusa LC 500 i LC 500h w trzech wariantach: przygotowane do lakierowania, malowane w kolorze nadwozia oraz Black Edition z czarnymi akcentami, ciekawie kontrastującymi z kolorem karoserii. Przedni spojler będzie kosztował 1240 USD (ok. 4920 zł), nakładki progów 975 USD (ok. 3850 zł), tylny dyfuzor i spojlery boczne 1240 USD (ok. 4920 zł), zaś tylny spojler 800 USD (ok. 3170 zł). Ceny elementów przygotowanych do lakierowania są nieco niższe. Za komplet 21-calowych, kutych felg ze stopów lekkich w komplecie z zestawem śrub trzeba zapłacić 6070 USD (ok. 24060 zł).

 

Według producenta, montaż przedniego spojlera, podobnie jak nakładek progów, zajmuje 3 godziny, tylnego dyfuzora i spojlerów bocznych - 2 godziny, a tylnego spojlera - godzinę. Elementy, które będzie można zamawiać u dealerów Lexusa, objęte są trzyletnią gwarancją, licząc od dnia zamontowania na pojeździe.

 

Lexus LC produkowany jest w dwóch wersjach silnikowych. Hybrydowy Lexus LC 500h wykorzystuje 24-zaworowy, 3,5 litrowy silnik V6 8GR-FXS o mocy 299 KM przy 6600 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 348 Nm przy 4900 obr./min współpracujący z silnikiem elektrycznym. Napęd modelu LC 500 stanowi pięciolitrowy, wolnossący silnik o mocy 477,5 KM przy 7100 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm przy 4800 obr./min, współpracujący z dziesięciobiegową przekładnią automatyczną o czasach przełączania biegów porównywalnych ze skrzyniami dwusprzęgłowymi.

Materiał zewnętrzny

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter