Wtorek, 30 maja 2017
Imieniny: Feliksa, Ferdynanda, Zdzisława

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Ewolucja hamulców BMW – seria F Ewolucja hamulców BMW – seria F

2016-10-04
Ewolucja hamulców BMW – seria F Ewolucja hamulców BMW – seria F
Każda firma motoryzacyjna może pochwalić się znakiem rozpoznawalnym, który zawsze będzie kojarzony tylko z nią. Jedni cenią sobie w samochodach komfort jazdy, inni kładą nacisk na bezpieczeństwo. Jeżeli chodzi o firmę BMW - najważniejsza jest technologia, która ma służyć prowadzącemu pojazd.

Każda firma motoryzacyjna może pochwalić się znakiem rozpoznawalnym, który zawsze będzie kojarzony tylko z nią. Jedni cenią sobie w samochodach komfort jazdy, inni kładą nacisk na bezpieczeństwo. Jeżeli chodzi o firmę BMW - najważniejsza jest technologia, która ma służyć prowadzącemu pojazd. Jednym z głównych elementów rozpoznawczych BMW jest technologia układów hamulcowych - w tym nowoczesne modyfikacje zacisków, tarcz, klocków hamulcowych, jak i innych szeregowych elementów. 

Nowa seria BMW F kontynuuje wartości i tradycje, jakie wniosła seria E. Producenci kładą nacisk na rozwój wszelkich innowacji i dopracowań technologicznych. W momencie pojawienia się w ofercie BMW serii F, na rynek weszły takie modele jak 1 (F20/21), 5 (F10/11), 3 (F30/31) oraz 7 (F01/02). W ofercie pojawiły się również modele X5 oraz X6 - będące odmianą popularnych na całym świecie SUVów. Wraz z nową serią oraz modelami w BMW zmieniło się wiele - zmianie uległy między innymi układy hamulcowe. Widać to nawet po katalogach tarcz i klocków aftermarketowych do BMW - http://brakestock.pl/bmw.klocki-hamulcowe/

Pierwszy model BMW nowej serii 7 zaopatrzony został w tak zwane pływające zaciski hamulcowe ATE z jednolitym tłokiem. Nowa seria 7 nie zmieniła za wiele w tarczach hamulcowych, jednak na uwagę zasługuje nowa konstrukcja. Dla przykładu 6 - litrowy silnik został wyposażony w hamulce o średnicy 374 milimetrów - pozwoliło to na zaoszczędzenie 600 gram z każdej strony samochodu. Przez zabieg zwiększonej powierzchni roboczej kloców, zwiększono efektywność pracy pomiędzy tarczami i klockami. 

Największe zmiany w porównaniu z poprzednikiem (E60/61) zanotowało BMW serii 5 F10 Sedan oraz F11 Touring. Wszystkie modele nie licząc M Power i Performance zostały zaopatrzone w niezwykle wydajne zaciski ATE. Sprzyja to zaoszczędzeniu na wadze, ale również na dużo lepszemu odprowadzaniu ciepła. W modelach 550i F10 oraz 5 GT F07 tarcze mają średnice 374 milimetrów i grubość 36 milimetrów.  Późniejsze modele - czyli seria szósta od BMW została wyposażona w taki sam zestaw. Sportowe wersje BMW 328i oraz 335i zostały wyposażone w tarcze sportowe o średnicy 370 milimetrów.

Brakestock.pl

Materiał zewnętrzny


Tagi: auto, BMW, motoryzacja, samochód

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter