a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
Czwartek, 24 sierpnia 2017
Imieniny: Bartłomieja, Malwiny, Jerzego

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a

Roy na sezon wiosna-lato 2017

2017-03-18
Roy na sezon wiosna-lato 2017

To propozycje dla mężczyzn z pasją, którzy cieszą się życiem. Nowa kolekcja marki Roy New Basic In Tradition po raz kolejny przełamuje biznesowy styl! 

 

Na przestrzeni niemal 30 lat marka wypracowała swój unikalny charakter, wierny stylowi smart casual. Najnowsza kolekcja to kontynuacja tych założeń i luźna interpretacja światowych trendów.

 

W wiosenno-letniej kolekcji dominują kolory ziemi, niezmiennie kojarzone z męską elegancją, ale pojawiają się także odcienie beżu, ecru i zgaszonego różu. Szlachetne, naturalne tkaniny - głównie len i bawełnę, stylizowaną czasem na jeans, sprowadzono od renomowanych, europejskich dostawców. Nie brakuje również ciekawych detali, będących znakiem rozpoznawczym marki - ozdobnych guzików kontrastowych przeszyć, strukturalnych tkanin czy wzorzystych podszewek.

 

Dla uzyskania bardziej nieformalnego charakteru, ubrania po uszyciu podlegają dodatkowym procesom uszlachetniającym, które zwiększają również ich trwałość oraz gwarantują stabilność rozmiarów i kolorów.

 

Całość prezentuje się trochę w stylu Ethana Hunta z „Mission: Imposible" i poszukiwacza przygód Dirka Pitta z powieści Clive'a Cusslera. Taki właśnie jest mężczyzna Roya - z jednej strony skupiony na zadaniach biznesmen i odpowiedzialny ojciec, a z drugiej zdystansowany do świata pasjonat nowych wrażeń.

 

Tłem do kampanii stała się miejska przestrzeń, podkreślająca różnorodność elementów kolekcji. Twarzą kampanii wizerunkowej został Kamil Niziński z Agencji United for Models, którego zdjęcia publikowane są m.in. w magazynach Men's Health, Playboy czy Glamour. Za obiektywem Konrad Grymin, specjalizujący się w strobingu. Make-up&włosy to już zasługa Renaty Bator, a stylizacją zajęła się Kamila Gronner - projektantka marki.

Materiał zewnętrzny

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter