a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Wtorek, 25 kwietnia 2017
Imieniny: Jarosława, Marka, Elwiry

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

5451fe7b23d89ec590bbdbb6a317f37e

Marka Tallinder debiutuje na polskim rynku. W pierwszej kolekcji dominują pastele i klasyczne połączenie czerni i bieli

2016-01-14
Marka Tallinder debiutuje na polskim rynku. W pierwszej kolekcji dominują pastele i klasyczne połączenie czerni i bieli

Nowa marka przeznaczona jest dla dojrzałych osób, ceniących niewymuszoną, miejską elegancję. W jej pierwszej kolekcji znaleźć można zarówno linię damską, jak i męską. Paniom na nadchodzącą wiosnę marka proponuje delikatne pastele i klasyczne, monochromatyczne połączenie czerni i bieli.

Tallinder to pierwsza marka premium odzieżowej grupy LPP, właściciela sklepów Reserved, Mohito i House. Jej propozycje skierowane są do klientów powyżej 30. roku życia, lubiących ubrania ponadczasowe i eleganckie oraz ceniących jakość wykonania.

W pierwszej kolekcji znalazły się dwie linie: damska i męska. Linia dla panów utrzymana została w stylu ponadczasowej elegancji, linia dla pań natomiast jest mocniej zakorzeniona w obowiązujących trendach, choć również nawiązuje do klasycznej, niewymuszonej elegancji. Linia dla kobiet ma dwie odsłony. Pierwsza z nich inspirowana jest latami 90. i miejskim lookiem Nowego Jorku. Projektanci czerpali pomysły m.in. z fotografii Petera Lindbergha, uważanego za jednego z mistrzów fotografii mody.

- Stąd też wynika kolorystyka tej kolekcji, czyli biało-czarna w połączeniu z monochromatycznymi szarościami. I tam kobieta znajdzie trochę luzu, takich bardziej fluidowych form, które może połączyć np. ze skórzanymi spodniami albo woskowanymi dżinsami, trochę bardziej na luzie - mówi Alicja Kaiser, projektantka.

W kolekcji tej dominują materiały, które pozwalają czuć się swobodnie na co dzień, m.in. bawełna, jedwab i skóra. Druga część damskiej linii marki Tallinder ma zdecydowanie bardziej zmysłowy charakter. Utrzymana jest w delikatnych pastelach, głównie błękicie i różu, które uznane zostały za kolory 2016 roku. Projektanci zastosowali zasadę kontrastu - delikatną kolorystykę przełamali konstrukcyjnymi fasonami. W kolekcji tej można znaleźć m.in. sukienki, żakiety, i spodnie.

- Są to sukienki naprawdę świetne skrojone tak jak np. ten model tutaj. I to jest właśnie taki lekki kontrast. Kobieta może czuć się softowo, może się czuć zmysłowo, ale jest ubrana w taką bardziej architektoniczną formę - mówi Alicja Kaiser.

Obie części kolekcji można ze sobą dowolnie zestawiać, poszczególne jej elementy idealnie się bowiem uzupełniają. Pozwala to na swobodne wyrażanie własnej osobowości oraz indywidualnego stylu. Istotnym elementem debiutanckiej kolekcji marki Tallinder są także buty i akcesoria. Wśród nich można znaleźć m.in. poszetki, krawaty i muchy dla panów oraz szale i torebki dla pań. Wszystkie dodatki utrzymane są w kolorystyce obu części kolekcji, a wykonane zostały z najwyższej jakości materiałów.

- Buty uzupełniają cały wizerunek, są zarówno takie bardziej wysublimowane, miękkie, codzienne. Ale są również świetne buty z pazurem - mówi Alicja Kaiser.

Obie linie, damska i męska, zostały zaprezentowane 12 stycznia w Warszawie, kupić je będzie można od lutego. W miesiącu tym zostanie otwarty pierwszy salon marki Tallinder w Gdańsku. W marcu i kwietniu otwarte zostaną kolejne salony, m.in. w Bydgoszczy, Lublinie i Katowicach. Wszystkie zlokalizowane będą w dużych centrach handlowych. Cały asortyment marki dostępny będzie także w internetowym sklepie tallinder.com.

Newseria Lifestyle

Fot.Newseria

Tagi: kolekcja wiosna-lato 2016, Tallinder

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter