a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Sobota, 24 czerwca 2017
Imieniny: Jana, Danuty, Janiny

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

E. Wierzbicka (organizatorka Miss World Poland): Do konkursów piękności przylgnęła łatka, że jest miss i sponsor. To nie jest prawda

2015-10-07
E. Wierzbicka (organizatorka Miss World Poland): Do konkursów piękności przylgnęła łatka, że jest miss i sponsor. To nie jest prawda

Oskarżenia o molestowanie często wysuwają dziewczyny, które przegrały - uważa Elżbieta Wierzbicka, organizatorka Miss World Poland. Jej zdaniem media zbyt często koncentrują się na sensacyjnych doniesieniach zza kulis konkursów piękności. Uczula jednak kandydatki do korony, by uważnie czytały regulamin konkursu i sprawdzały, kto jest jego organizatorem. 

Elżbieta Wierzbicka przez osiem lat pełniła funkcję prezesa Biura Miss Polonia. Obecnie jest organizatorką konkursu Miss World Poland, którego pierwszy finał odbył się 5 października. Wierzbicka chce, by polskie konkursy piękności, wzorem zagranicznych imprez tego typu, stały się platformą do promocji kraju, firm oraz ciekawych idei. Jej zdaniem królowa piękności mogłaby być np. ambasadorką idei zdrowego odżywiania lub działalności dobroczynnej. Wierzbicka uważa jednak, że w Polsce wybory miss niezasłużenie cieszą się złą reputacją.

- Do konkursów miss przylgnęła taka łatka, że jest miss i sponsor. A to nie jest prawda, ponieważ firmy, które wspierają konkurs piękności, po prostu promują się, taką formę promocji wybierają i to nie ma nic wspólnego z tym, co opisują media, które szukają taniej sensacji - mówi Elżbieta Wierzbicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem organizatorki Miss World Poland media niepotrzebnie koncentrują się na marginalnych przypadkach nadużyć, które mogą zdarzyć się w każdym środowisku. W kwietniu tego roku o molestowaniu seksualnym i szantażu mówiła ubiegłoroczna Miss Wielkopolski Maja Nizio. Najpiękniejsza Wielkopolanka twierdziła, że nagrodę główną, czyli wycieczkę do Hiszpanii, miała dostać w zamian za seks z organizatorem konkursu. Zdaniem Elżbiety Wierzbickiej tego typu oskarżenia często wysuwają dziewczęta, które nie odniosły sukcesu w konkursie.

- Z mojego doświadczenia wynika, że dziewczyny, które zdobyły tytuł, nigdy nie żałują, że wystartowała, ani nie mówią, że wydarzyło się coś złego - podkreśla Elżbieta Wierzbicka. 

Była prezes Biura Miss Polonia nie zaprzecza jednak, że podczas wyborów królowej piękności zdarzają się przypadki wykorzystywania seksualnego. Dlatego wszystkim dziewczętom marzącym o koronie radzi dokładnie sprawdzić historię konkursu, dowiedzieć się, kto jest jego organizatorem i gdzie odbywają się finały konkursu. Kandydatki do korony powinny także bardzo dokładnie czytać regulamin wyborów, w których planują uczestniczyć.

- To bardzo świadczy o poziomie konkursu i później tylko mogą być rozczarowane, ponieważ takiego wyboru dokonały. Bo naprawdę muszą sprawdzić, kto to organizuje, gdzie dana dziewczyna pojedzie i jaki partner współpracuje, czyli jaki partner stoi za tym organizatorem - mówi Elżbieta Wierzbicka. 

Prestiżowe konkursy piękności coraz częściej koncentrują się nie tyko na urodzie kandydatek do korony, lecz także ich na nieposzlakowanej opinii i prowadzonej przez nie działalności charytatywnej. Aby podkreślić tę zmianę, organizatorka konkursu Miss World w tym roku zrezygnowała z pokazów w bikini. Nie odbyły się one także w finale Miss World Poland.

Newseria Lifestyle

Fot.Newseria

Tagi: konkursy piękności w Polsce, Miss World Poland, wybory miss w Polsce

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter