Sobota, 21 października 2017
Imieniny: Urszuli, Hilarego, Celiny

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a

Pokaż klientom, dlaczego warto kupować w Internecie

2016-01-07
Pokaż klientom, dlaczego warto kupować w Internecie
Zakupy online stają się coraz bardziej popularne. Polacy chętniej kupują w sieci, zaczynają także coraz częściej kupować nie tylko przedmiotu różnego rodzaju, lecz także pożywienie. Okazuje się, że zwalczamy stereotypy i obawy i wybieramy to, co wygodniejsze. Dlatego, jeżeli działasz w branży e-commerce, zadbaj o to, by klienci robili zakupy właśnie u ciebie.

Dlaczego nie lubimy kupować w centrach handlowych?

  • Nie można znaleźć miejsca na parkingu w rozsądnej odległości od wejścia,
  • Są korki na parkingach, w których stoi się bardzo długo,
  • Wszędzie leci bardzo głośna muzyka, z każdego sklepu inna, a w samym centrum inna, od czego bardzo boli głowa,
  • Bez względu na porę dnia są tłumy ludzi, zwłaszcza w grudniu, wtedy nie ma gdzie igły wsadzić,
  • Idąc nawet po jedną i konkretną rzecz, spędzamy w centrum handlowym co najmniej 2 godziny lub dłużej (bo korki, kolejki, tłumy, dalekie odległości, nie wiadomo, gdzie czego szukać),
  • Nie wiedząc, gdzie co się znajduje tracimy czas na pokonywanie kilometrów i tracimy czas na poszukiwaniach,
  • Wszędzie są kolejki: do kas, do wybranych stoisk, do informacji, do przymierzalni, do punktu obsługi klienta - to godziny stania w kolejkach,
  • Nie mamy czasu na zastanowienie się, gdy czegoś nie ma, kupujemy to, co jest pod ręką, bez namysłu,
  • Kupujemy więcej niż planujemy, bo kuszą nas promocje, kolorowe opakowania, bo jesteśmy głodni, bo coś „nam się przyda" itd., w efekcie wydajemy 3 razy więcej pieniędzy niż powinniśmy.

To tylko nieliczne przykłady tego, jak męczące są zakupy w centrach handlowych. Właśnie dlatego Polacy coraz częściej wybierają sklepy internetowe do robienia wszystkich zakupów, także spożywczych.

Wybierz szybką dostawę: Poczta Polska (Paczka 24 lub 48), kurierzy (UPS, DHL itd.), Paczkomaty, InPost, itd.

Sklepy stacjonarne mają obecnie jeden argument, którym dotychczas wygrywały ze sklepami online - towar jest dostępny od ręki. Jednak obecnie i to się zmienia. Branża e-commerce zmienia się bardzo dynamicznie i sklepy online podpisują umowy z wieloma dostawcami, którzy zapewniają błyskawiczne wysyłki i doręczenia, jak wiele firm kurierskich (np. UPS, czy DHL), InPost czy Poczta Polska. Paczka wysłana jednego dnia już następnego jest dostarczona do klienta. Niektóre sklepy poszły nawet o krok dalej i zamówienia złożone do pewnej godziny realizują i dostarczają tego samego dnia w określonym obrębie terytorialnym.

A co z możliwością bezpośredniego wyboru towaru?

Współcześnie to jedynie złudzenie, że klient w sklepie stacjonarnym dokonuje lepszych wyborów, bo jest manipulowany działaniami takimi jak: reklama, muzyka, zdjęcia, rozpylane zapachy, próbki, specjalne promocje itd. To wszystko sprawia, że jest lekko ogłupiony i kupuje często coś innego niż zamierzał.

Kupując online, siedząc w domu, możemy spokojnie obejrzeć produkty, przejrzeć zdjęcia, opisy i bez dodatkowych bodźców zdecydować, czego chcemy. Zawsze możemy zamówić więcej np. butów czy sukienek, przymierzyć w domu, ze spokojem i zostawić tylko tę, która nam się najbardziej podoba, a resztę zwrócić.

Materiał zewnętrzny


Tagi: e-commerce, Internet, online, zakupy online

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter