a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Środa, 22 listopada 2017
Imieniny: Cecylii, Marka, Maura

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

„A ty, co zobaczysz?”. Kampania Muzeum Narodowego w Warszawie

2017-10-04
„A ty, co zobaczysz?”. Kampania Muzeum Narodowego w Warszawie

„A Ty, co zobaczysz?" - pytają w spotach ambasadorzy Muzeum Narodowego w Warszawie: Monika Brodka, Marcin Gortat i Marek Kamiński. W kontakcie ze sztuką każdy może odkryć coś dla siebie i poczuć się dobrze w jej otoczeniu - w MNW warto spędzać czas.

Chciałabym, aby każdy zwiedzający odbierał sztukę na swój sposób. Marzę, aby muzea przestały być miejscami tylko dla wtajemniczonych, a otwierały się na społeczeństwo. Staramy się, aby w MNW widz czuł się pożądanym gościem i partnerem. Chciałabym, aby Muzeum było przyjaznym miejscem spotkań ze sztuką i z innymi ludźmi - mówi Agnieszka Morawińska, dyrektor Muzeum Narodowego w Warszawie.

Kampania „A Ty, co zobaczysz?" zachęca wszystkich do spędzania czasu w otoczeniu sztuki i przekonuje odbiorców, że wizyta w Muzeum to niepowtarzalne doświadczenie. Filmowe spoty, będące osią kampanii, przedstawiają moment intymnego spotkania ambasadorów Muzeum - piosenkarki Moniki Brodki, koszykarza Marcina Gortata i podróżnika Marka Kamińskiego - ze swoimi ulubionymi eksponatami ze zbiorów MNW. Pokazują, jak subiektywny jest odbiór obrazów i jak wiele może dać chwila refleksji, zatrzymania się w codziennym pędzie. Muzeum chce być nowoczesną, otwartą instytucją, która pozwala swoim gościom na przeżywanie sztuki w indywidualny sposób.

Kampania ma również uzmysłowić widzom, że w Muzeum można oderwać się od codzienności i przyjemnie spędzić czas z rodziną i przyjaciółmi. Jej autorzy zachęcają do rozpoczynania weekendów spacerem po galeriach MNW. Dlatego też od października Muzeum będzie w piątki otwarte aż do godz. 21.00.

Muzeum Narodowe w Warszawie jest jedną z najciekawszych instytucji kultury w Polsce, którą rocznie odwiedza nawet do 700 tysięcy osób. Warto wiedzieć, że modernistyczny Gmach Główny, oprócz różnorodnych galerii stałychintrygujących wystaw czasowych, ma do zaoferowania również koncerty, seanse Akademii Filmu Polskiego w Kinie Muz oraz wizytę w księgarni artystycznej. Odwiedzający mogą odpocząć w kawiarni Café Lorentz na zielonym Dziedzińcu Lorentza lub w restauracji aleje3.

źródło: Newseria

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter