a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
Niedziela, 18 lutego 2018
Imieniny: Konstancji, Maksyma, Wiaczesława

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

5451fe7b23d89ec590bbdbb6a317f37e

Kuchnia

Porady dietetyka dla zapracowanych

Porady dietetyka dla zapracowanych

Godziny spędzone za biurkiem, stres, nieregularna dieta uczucie bycia w ciągłym niedoczasie. Aby przy takim trybie życia cieszyć się nienaganną sylwetką i dobrym zdrowiem należy wdrożyć 6 podstawowych zasad, które uchronią nas przed problemami. Wskazówki dla wszystkich tych, którzy spędzają długie godziny w biurze przygotowała ekspertka Kreacji Ciała - Paulina Buraczewska, dietetyk.

więcej
  • Jarzynowy wróg na talerzu! Czyli nielubiane warzywa w diecie dziecka. Jak sprytnie sprawić, żeby nasze dziecko zaczęło je jeść.

    Jarzynowy wróg na talerzu! Czyli nielubiane warzywa w diecie dziecka. Jak sprytnie sprawić, żeby nasze dziecko zaczęło je jeść.

    Pięć porcji owoców i warzyw dziennie to w przypadku wielu maluchów utopia. Marchewka przegrywa z bananem już w przedbiegach, nie mówiąc nawet o kalafiorze czy brukselce. Jak zwiększyć szanse na to, że dziecko nie będzie jednak stroniło od warzyw? Jak przechytrzyć małego niejadka?

    więcej
  • Wykorzystaj lato do zmiany diety

    Wykorzystaj lato do zmiany diety

    Wpływ diety na powstawanie i rozwój chorób nowotworowych w świetle współczesnych badań nie podlega dyskusji. Szacuje się, że nieprawidłowy sposób żywienia odpowiada za powstawanie aż 40% nowotworów złośliwych. Powszechnie wiadomo, że wiele egzotycznych roślin jak topinambur czy jagody goji mają zbawienny wpływ na zdrowie, zbyt mało promujemy jednak równie cudowne, antyrakowe właściwości produktów z naszych przydomowych ogródków. Lato to najlepszy moment na zmianę diety i wprowadzenie do niej na stałe łatwo dostępnych owoców i warzyw.

    więcej
  • Imprezowy rarytas: Quiche z kurkami i świeżym cząbrem

    Imprezowy rarytas: Quiche z kurkami i świeżym cząbrem

    Wywodzące się z północno-wschodniej Francji kruche ciasto z apetycznym, wytrawnym nadzieniem, to idealny smakołyk na letnie przyjęcia. Choć z wyglądu przypomina nieco tartę, różni się od niej tym, że nigdy nie występuje w wersji słodkiej. Ponadto quiche zawsze powinien zawierać nadzienie bazujące na śmietanowo-jajecznej masie.

    więcej
  • Patison – hit sezonu wakacyjnego. Za co go pokochasz?

    Patison – hit sezonu wakacyjnego. Za co go pokochasz?

    Kuzyn popularnej cukinii i uwielbianego przez Polaków kabaczka. Choć łączy ich pochodzenie, z wyglądu niewiele mają ze sobą wspólnego. Patison bowiem, w odróżnieniu od innych „dyniowatych", ma niezwykle charakterystyczny kształt, a sam smak jest znacznie delikatniejszy. Za co jeszcze pokochać można to warzywo?

    więcej
  • Feta, Gouda, Mozzarella, Roquefort – jak powstają najpopularniejsze gatunki seró

    Istnieją produkty, o których można powiedzieć, że każdy kiedyś ich spróbował. I niewątpliwie takimi przysmakami są sery. Gatunków i rodzajów tego specjału jest mnóstwo, a ich ostateczny smak to wypadkowa wielu elementów: sposobu produkcji, składników, warunków dojrzewania. Czy sięgając po włoską Mozzarellę, francuski Roquefort czy popularną nad Wisłą Goudę, zastanawiasz się jaka historia wiąże się z jego pojawieniem się w szerokiej sprzedaży?

  • Te fakty Cię zmrożą

    Wokół pieczywa krąży wiele mitów. Jednym z najmocniej zakorzenionych jest ten, że wypiekane z mrożonego ciasta chleby i bułki są niezdrowie. Podobno zawierają substancje konserwujące i tracą na wartościach odżywczych oraz smakowych. W ramach kampanii Chleb Dobry sprawdzamy jak jest naprawdę.

  • Na upalne dni – mrożona kawa czy herbata?

    Latem, gdy temperatura sięga 30 stopni Celsjusza, często zastanawiamy się, w jaki sposób najlepiej nawodnić organizm. Szkodliwość słodkich napojów gazowanych jest większości z nas doskonale znana, stąd coraz częściej sięgamy po mrożone kawy czy herbaty domowej roboty. Pozostaje więc pytanie, którym z tych płynów lepiej jest orzeźwić się w trakcie upałów.

  • Ile z owocu znajdziemy w soku?

    Zdaniem 89% polskich matek szklanka soku może stanowić jedną z zalecanych przez dietetyków 5 porcji owoców i warzyw.[1] Respondentki nie mylą się w tym względzie. Soki, podobnie jak owoce i warzywa zawierają witaminy oraz składniki mineralne i są produktami, które nie zawierają sztucznych dodatków, dlatego zgodnie z rekomendacjami Instytutu Żywności i Żywienia (IŻŻ) szklanka soku (200 ml) jest wartościowym odpowiednikiem dla owoców i warzyw.

  • Uważaj na tłuszcze trans – wyniki najnowszych badań

    Instytut Żywności i Żywienia oraz eksperci z Zakładu Medycyny Społecznej i Zdrowia Publicznego WUM w ramach kampanii edukacyjnej „Poznaj się na tłuszczach" rozpoczęli edukację społeczeństwa na temat zagrożeń dla zdrowia wynikających ze spożycia tłuszczów trans. Przebadano dostępne na rynku produkty do smarowania pieczywa, w tym margaryny i kostki do pieczenia. Polacy zyskają rzetelną wiedzę umożliwiającą im unikanie groźnych dla zdrowia substancji.

  • Wytrawne naleśnikowe wariacje – w sam raz na śniadanie, obiad oraz kolację

    Naleśniki to pomysł na szybki i prosty w wykonaniu posiłek, który idealnie sprawdzi się o każdej porze dnia. Warto spróbować tych w wersji wytrwanej z dodatkiem orientalnych składników, takich jak hummus czy cieciorka. Dzięki nim na długo pozostaniemy syci i dostarczymy naszemu organizmowi wartościowych składników, takich jak białko czy błonnik pokarmowy.

  • Polacy piją coraz więcej soków – już prawie litr miesięcznie

    Konsumpcja soków owocowych w Polsce stale wzrasta. Jak pokazuje raport AIJN[1], Polacy wypili w 2016 roku 543 miliony litrów soków owocowych - czyli równowartość pojemności 217 basenów olimpijskich. Mimo stosunkowo małej konsumpcji, pozostajemy liderem spożycia tych produktów wśród krajów Europy Środkowo-Wschodniej. O tym, jakie zmiany zaszły w świadomości polskich konsumentów i dlaczego mówi dr Agnieszka Kozioł-Kozakowska, Kierownik Pracowni Dietetyki Pediatrycznej Instytutu Pediatrii, UJ CM w Krakowie i ekspertka kampanii „Soki i musy - witaminy w SMART formie".

1 ...5|6|7|8|9|10|11|12|13|14... 38

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter