a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Piątek, 24 listopada 2017
Imieniny: Emmy, Flory, Jana

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

5451fe7b23d89ec590bbdbb6a317f37e

Kuchnia

Drugie śniadanie dla malucha

Drugie śniadanie dla malucha

Regularność to podstawowa zasada żywienia kilkulatków - ich jadłospis powinien obejmować 5 posiłków w ciągu dnia. Przygotowanie zbilansowanego posiłku, który byłby na tyle atrakcyjny, by dziecko sięgnęło po niego podczas szkolnej przerwy to jednak nie lada wyzwanie.

więcej
  • Dania jednogarnkowe, czyli sposób na prosty i szybki obiad

    Dania jednogarnkowe, czyli sposób na prosty i szybki obiad

    Spośród dań jednogarnkowych zdecydowany prym w kuchni wiodą zupy. Pichcenie z wykorzystaniem zaledwie jednego naczynia coraz częściej dotyczy również dań obiadowych, takich jak gulasz, leczo, risotto, a nawet kaszotto. Poszukując pomysłu na mało skomplikowany i apetyczny obiad szybko odkryjemy, że tradycja przyrządzania sycących i aromatycznych dań w jednym naczyniu ma znacznie dłuższą tradycję i sięga najdalszych zakątków świata. Jakich specjałów jednogarnkowych warto spróbować?

    więcej
  • Smakołyki i desery pełne witamin!

    Smakołyki i desery pełne witamin!

    W dzisiejszych czasach większość z nas żyje w pośpiechu. Mamy mnóstwo spraw na głowie i setki rzeczy do załatwienia. Często brakuje nam czasu na zjedzenie posiłku powoli i w spokoju, przez co zdarza nam się sięgać po różnego rodzaju przekąski. Jak wybrać takie, które będą smaczne i jednocześnie łatwe w przygotowaniu? Jak skomponować wartościowe desery i pożywne przekąski, które będą stanowiły element zbilansowanej diety całej naszej rodziny - radzi Zuzanna Antecka, psycholog, specjalistka ds. żywienia i ekspertka kampanii „Soki i musy - witaminy w SMART formie".

    więcej
  • W jaki sposób produkty zachowują świeżość bez konserwantów?

    W jaki sposób produkty zachowują świeżość bez konserwantów?

    Produkty o długim terminie przydatności do spożycia wielu osobom kojarzą się z konserwantami i szkodliwymi dodatkami. Istnieją jednak proste i bezpieczne metody, zapewniające zachowanie świeżości bez użycia substancji konserwujących. Jedną z takich metod jest pasteryzacja. W jaki sposób przebiega i jaki jest jej wpływ na wartości odżywcze produktów, które są jej poddawane? Warto poznać fakty by nie dawać zwodzić się mitom!

    więcej
  • Lato na talerzu

    Lato na talerzu

    więcej
  • Orientalne przekąski – w sam raz na drugie śniadanie do szkoły

    Posiłkiem, który dostarcza dzieciom potrzebnej w ciągu dnia energii jest drugie śniadanie. Niestety, często zastępowane jest ono słodyczami, batonikami lub ciastkami, które najmłodsi kupują w drodze do szkoły. Jeśli chcemy, aby maluchy z apetytem jadły podobiadek, to warto urozmaicić menu i włączyć w nie nowe pozycje, na przykład pyszne przekąski w orientalnym stylu.

  • Przepis na ciasto imbirowe z sorbetem cytrynowym z dodatkiem herbaty

    Dla tych, którzy po lody sięgają jedynie latem, wrzesień to ostatnia chwila, aby nacieszyć się nimi przed zimą. Bywa naprawdę ciepły i słoneczny, a w taką pogodę zimne desery smakują najlepiej. Prawdziwym łasuchom polecamy połączenie ich z ulubionym wypiekiem. Eksperci Ahmad Tea London przygotowali pyszny przepis na ciasto imbirowe z sorbetem cytrynowym z dodatkiem herbaty.

  • Znamy tajemnice chińskiej kuchni

    Wystarczą trzy podstawowe składniki i to dzięki nim potrawy zyskują zupełnie inny smak. Imbir, czosnek i por - to podstawowe składniki chińskich dań. Jak ich używać i o czym jeszcze nie możemy zapomnieć?

  • Cheat meal czy pleasure meal? Jak nie warto oszukiwać na diecie

    Zgodnie z definicją „cheat meal" (oszukany posiłek) to dawka kalorii i składników odbiegających od codziennego wzorowego jadłospisu. Jest popularny nie tylko wśród osób chcących zrzucić zbędne kilogramy, ale także wśród trenerów. Ale czy w rzeczywistości możesz oszukać siebie i swój organizm? Ewa Kurowska - dietetyk i ekspert kampanii Wybieram Siebie, podpowiada jak cieszyć się niekoniecznie idealnym zdrowotnie posiłkiem, aby nie uczynić szkody dla organizmu.

  • Grillowanie dla najmłodszych

    Ostatnie letnie weekendy to idealny czas na spotkania w gronie rodziny i przyjaciół. Aby tak popularne u nas wspólne grillowanie było również atrakcją odpowiednią dla najmłodszych, warto zadbać o kilka szczegółów.

  • Herbata z oryginalnymi dodatkami – zaskocz swoich gości!

    Kiedy twoje popisowe przepisy zostały już wielokrotnie wykorzystane i nie wiesz już czym nowym zaskoczyć swoich gości, postaw na pewną i sprawdzoną... herbatę. Jak się okazuje, ten niepozorny napój w odpowiedniej oprawie może okazać się hitem towarzyskich spotkań. Eksperci marki Akbar przygotowali trzy przepisy, które pozwolą przemienić ten klasyczny napój w coś niebanalnego.

  • Aromatyczne gotowane pulpeciki z warzywami i pełnoziarnistą kaszą, bez jajka i bez bułki tartej - dla dzieci po 12 miesiącu.

    Poniżej przepis na pulpeciki mięsne z warzywami i czosnkiem. Aromatyczne mięsne pulpeciki można przygotować jako pojedyncze porcje w formie większych pulpetów lub podzielić na malutkie kuleczki i serwować na obiad po kilka kuleczek na tzw. jeden kęs.

1|2|3|4|5|6|7|8|9|10... 36

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter