a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
Piątek, 28 lipca 2017
Imieniny: Aidy, Innocentego, Marceli

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Kuchnia

Codzienne spożywanie suszonej śliwki kalifornijskiej przyczynia się do prawidłowego funkcjonowanie układu trawiennego. Może tez pomóc utrzymać gęstość kości

Codzienne spożywanie suszonej śliwki kalifornijskiej przyczynia się do prawidłowego funkcjonowanie układu trawiennego. Może tez pomóc utrzymać gęstość kości

Specjaliści do spraw żywienia podkreślają, że spożywanie dziennie 100 g suszonych śliwek to element zbilansowanej diety, która pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu jelit i może pomóc w utrzymaniu gęstości kości. Bakalie te są źródłem miedzi, która korzystnie oddziałuje na układ nerwowy i przyczynia się do prawidłowej pigmentacji skóry oraz włosów. Mają one również wysoką zawartość potasu, który wspomaga pracę mięśni i pomaga utrzymać prawidłowe ciśnienie krwi.

więcej
  • Mrożone herbaty o smaku limonki, mango i… selera naciowego!

    Mrożone herbaty o smaku limonki, mango i… selera naciowego!

    Od kilku dni w powietrzu nareszcie da się wyczuć nadchodzące lato. Pogoda zachęca do spędzania czasu na świeżym powietrzu oraz kosztowania ulubionych, wakacyjnych przysmaków. Dla spragnionych eksperci Ahmad Tea London przygotowali trzy orzeźwiające, owocowe i warzywne przepisy na mrożone herbaty.

    więcej
  • Kilka kroków do oczyszczenia organizmu

    Kilka kroków do oczyszczenia organizmu

    Czujesz się ospały, brakuje Ci energii, a może odczuwasz bóle stawów, mięśni lub żołądka? Być może Twój organizm jest zanieczyszczony i potrzebuje pomocy w usunięciu zatruwających go substancji. Jak wobec tego zrobić porządki w organizmie i pozbyć się szkodliwych toksyn? Podpowiada ekspert Kreacji Ciała, Izabela Sowińska-Bajon, Coach.

    więcej
  • Sezon na rabarbar

    Sezon na rabarbar

    Rabarbar dotarł do Polski wiele wieków temu, kiedy transportowany był wypełnionymi po brzegi łodziami przez rzekę Wołgę... z dalekich Chin. To smakowite warzywo zyskało w naszym kraju niezwykłą popularność, a wielu z nas kojarzy się z błogim dzieciństwem spędzanym u babci i smakiem rabarbarowego kompotu, czy ciasta drożdżowego. Sezon na rabarbar trwa niezwykle krótko, dlatego, warto czerpać z niego jak najwięcej i spróbować przygotować potrawy z dzieciństwa w zupełnie nowej, bakaliowej odsłonie.

    więcej
  • Grill w nowoczesnym wydaniu, jak sprawić, aby dania z grilla nie były nudne?

    Grill w nowoczesnym wydaniu, jak sprawić, aby dania z grilla nie były nudne?

    Czerwiec to miesiąc, w którym część z nas wydobywa przykurzonego nieco grilla, dzwoni po przyjaciół i robi grillową ucztę poza miastem. Dla niektórych jest to niemal tradycja i rodzaj święta spędzanego wśród najbliższych. Żeby jednak nieco urozmaicić tę tradycję wspólnego grillowania i zaskoczyć przyjaciół - zdradzimy Wam kilka świetnych przepisów na potrawy i dodatki, które będą śniły się waszym gościom do kolejnego grillowego spotkania.

    więcej
  • Dodany cukier w soku owocowym – TO MIT!

    Niewystarczająca wiedza konsumentów dotycząca cukrów zawartych w sokach owocowych przyczynia się do rozpowszechniania mitów na ten temat. Badania[1] wskazują, że 65% matek sądzi, że sok owocowy zawiera cukier dodany. Tymczasem cukier w soku owocowym pochodzi wyłącznie z owocu, z którego sok ten wyciśnięto!

  • Wafle ryżowe wypierają drożdżówki

    Ponad 25% konsumentów sięga po wafle ryżowe jako alternatywy dla drożdżówek i słodkich batonów. To wynik rosnącej wiedzy o braku tolerancji glutenu i zdrowym odżywianiu. Zmieniające się preferencje konsumentów wynikają ze zmiany przyzwyczajeń żywieniowych i naturalnego trendu „healthy lifestyle", który zauważalny jest od wielu lat na rynkach zagranicznych.

  • Słodkie wypieki… bez glutenu!

    Gluten, czyli białko roślinne występujące w pszenicy, jęczmieniu, życie i owsie, to składnik, który niektórzy eliminują ze swojej diety ze względu na wskazania medyczne, a inni kierując się przekonaniem, że dieta bez glutenu przynosi wiele korzyści dla organizmu. Niezależnie od tego jakie mamy motywacje - czy dieta bezglutenowa jest nudna i pozbawiona kulinarnych przyjemności? Absolutnie nie! Potwierdzają to sprawdzone przepisy na bezglutenowe słodkości.

  • Pyszne lody na bazie zielonej herbaty

    Zielona herbata to nie tylko bazowy składnik doskonałego naparu, ale również świetny produkt, dzięki któremu możemy stworzyć pyszne i orzeźwiające desery o niespotykanym smaku. Jednym z nich są lody orientalne, które w prosty sposób możemy przyrządzić samodzielnie w domowym zaciszu, jeśli będziemy mieli ochotę na coś słodkiego. Eksperci Ahmad Tea London przygotowali prosty przepis na ten pyszny deser.

  • Które owoce nie pójdą nam w biodra?

    Ćwiartka średniej wielkości arbuza ma tyle samo kalorii co dziesięć garści truskawek. Pięć garści truskawek to tyle co średniej wielkości gruszka. Owoce są pełne witamin, po prostu pyszne i kuszą szczególnie teraz gdy są świeże. Jednak czy owoce faktycznie mogą być jedzone bez ograniczeń?

  • Śniadania Polaków mało urozmaicone. Posiłki spożywamy w pośpiechu i najczęściej zawierają niewielką ilością składników odżywczych

    Z badań wynika, że na pierwszy, bardzo ważny dla naszego organizmu, posiłek najczęściej wybieramy kilka standardowych przekąsek, jak chociażby kanapka z szynką czy żółtym serem. Dietetycy zachęcają, by urozmaicać swoją dietę i stawiać na przykład na koktajle owocowo-warzywne czy musli z orzechami. Im większe zróżnicowanie dań, tym większa szansa na dostarczenie organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych.

  • Zdrowe odżywianie receptą na efektywność

    Światowa Organizacja Zdrowia podaje, że istnieje ścisła zależność między odżywianiem, a produktywnością. Odpowiednio zbilansowana dieta gwarantuje zdrowie i wysoki poziom energii do działania. Na co więc należy zwrócić uwagę podczas przygotowywania posiłków i jedzenia, by czuć się lekko, pełnym wigoru i być efektywnym w pracy? Na te pytanie odpowiada dr Ewa Chojnowska, ekspert ds. odżywiania Human Power.

1|2|3|4|5|6|7|8|9|10... 27

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter