a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
Sobota, 23 września 2017
Imieniny: Bogusława, Tekli, Liberta

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Kuchnia

Dobry arbuz, czyli jaki? Jak wybrać dojrzały owoc?

Dobry arbuz, czyli jaki? Jak wybrać dojrzały owoc?

Orzeźwiający, słodki i pełen cennych substancji odżywczych - taki jest arbuz, który w przeróżnej postaci stanowi idealny pomysł na smaczne i lekkostrawne ochłodzenie podczas gorących, letnich dni. Aby w pełni korzystać z jego zdrowotnych zalet, warto przed zakupem dobrze sprawdzić każdy owoc.​ Jak zatem wybierać arbuzy, aby ominąć te zbyt wodniste, mające gąbczasty miąższ i niewyraźny smak? Poznajmy kilka wskazówek, dzięki którym nasz owoc będzie świetnym dodatkiem do sałatek, koktajli oraz domowych lodów.

więcej
  • Cucina italiana: Najpopularniejsze specjały kuchni włoskiej

    Cucina italiana: Najpopularniejsze specjały kuchni włoskiej

    Nazwa „kuchnia włoska" na przestrzeni lat straciła nieco ze swego prestiżu. Wszystko za sprawą europejskich lokali, których menu bliższe jest przydrożnej restauracji z fast foodami, niż karcie dań w wykwintnej i klimatycznej ristorante. Czy włoska kuchnia to rzeczywiście tylko pizza, pesto i spaghetti? Wybierając się w kulinarną podróż po krainie słynącej z aromatycznych i prostych dań dowiemy się, że nasze dotychczasowe pojęcie o cucina italiana to zaledwie wierzchołek góry lodowej nieodkrytych dotychczas kompozycji smakowych.

    więcej
  • Pierwszy dzwonek za pasem. Zaplanuj urozmaicone drugie śniadania

    Pierwszy dzwonek za pasem. Zaplanuj urozmaicone drugie śniadania

    Drugie śniadanie ma znaczący wpływ na zdrowie i energię naszego dziecka, jak również na jego wyniki w nauce. Zbilansowany, a przy tym też smaczny posiłek sprawi, że ograniczymy u naszej pociechy pokusę sięgania po niezdrowe przekąski w szkolnym sklepiku.

    więcej
  • Owoce ze słoików mogą być smaczne i zdrowe

    Owoce ze słoików mogą być smaczne i zdrowe

    Końcówka lata to czas, kiedy miłośnicy letnich smaków próbują zachować choć odrobinę wspomnień z aromatu, słodyczy i zapachu świeżych owoców, przygotowując przetwory na zimę. Co ciekawe, umiejętne ich wykonanie sprawi, że zawekowane w słoikach i przechowywane w spiżarni nie stracą swojego największego bogactwa, czyli cennych witamin.

    więcej
  • LASAGNE – JEDNO DANIE, 1000 INSPIRACJI

    LASAGNE – JEDNO DANIE, 1000 INSPIRACJI

    Lasagne podbiła polskie stoły i podniebienia. Polubiliśmy ją za to, że jest łatwa w przygotowaniu i każdy może stworzyć własną wersję tej potrawy, ze swoimi ulubionymi dodatkami. To jedno danie daje nam tysiące kulinarnych możliwości. Jednak kluczowym składnikiem każdej lasagne jest makaron. Powinien być wysokiej jakości, aby nasz przysmak doskonale smakował i jednocześnie apetycznie prezentował się na talerzu. Świetnie też, jeśli nie wymaga wcześniejszego gotowania, dzięki czemu ulubioną potrawę stworzymy jeszcze łatwiej i szybciej.

    więcej
  • Eliksir zdrowia i urody – 5 powodów, dla których warto jeść czerwone porzeczki

    Soki, lody, ciasta, torty, kremy, tartaletki, dżemy, galaretki, koktajle, a nawet dressing sałatkowy oraz glazura do mięsnej pieczeni - aż tyle jest w stanie zdziałać niewielka i zupełnie niepozorna czerwona porzeczka. A żeby było jeszcze ciekawej, jej kulinarne możliwości to zaledwie początek długiej listy zalet, jakie w sobie kryje. Co jeszcze, poza plejadą nieznanych dotąd kompozycji smakowych możemy zyskać wprowadzając czerwone porzeczki do codziennego menu?

  • Ulubieńcy lata kochają bakalie

    Latem osiedlowe targi pełne są sezonowych owoców i warzyw bogatych w składniki odżywcze i witaminy. Sezonowa dieta to bardzo dobre rozwiązanie, dlatego wykorzystujmy ten letni czas i płynące z niego korzyści. Inspirujmy się do kulinarnych eksperymentów i próbujmy nowych przepisów, które odkryją przed nami często zupełnie nieznane smaki.

  • Złocisty przedsmak jesieni: Polenta, czyli pomysł na kaszkę kukurydzianą

    Zdawać by się mogło, że historia polenty ma swój początek w wieku XVI, kiedy to przywieziona z Ameryki przez Kolumba kukurydza zaczęła być uprawiana w Europie na szeroką skalę. Tymczasem już w starożytności Rzymianie raczyli się bardzo podobną potrawą, której postawę stanowiły ziarna pszenicy. Kilka tysiącleci temu powstała nie tylko sama receptura, ale i nazwa tego prostego, lecz sycącego dnia. Polenta w języku łacińskim oznacza bowiem nic innego jak drobną kaszkę lub wyłuskane i rozgniecione ziarno.

  • HOLISTYCZNE PODEJŚCIE DO DIETY

    Zmorą naszych czasów jest pośpiech, stres i zabieganie. Trudno znaleźć czas dla siebie. Naszym sposobem na wszelkie problemy zdrowotne to informacje wyszukiwane w internecie oraz łatwo dostępne leki. Stronimy od lekarzy i badań, wychodząc często z założenia, że „samo przyszło, samo pójdzie". Nie zadajemy sobie pytania co przez dany objaw, ból czy dyskomfort chce nam powiedzieć nasz własny organizm.

  • TARTALETKI PISTACJOWE Z SOSEM PORZECZKOWYM

  • Idealny przepis na fasolowe brownie z malinami i z… dodatkiem herbaty!

    Sezon na maliny trwa! Ich walory smakowe są niepowtarzalne, a mnogość zastosowań w kuchni pozwala na niemal nieograniczoną kreatywność w tym zakresie. Pyszny malinowy sok? Słodki dżem? Energetyczny koktajl czy orzeźwiający sorbet? Możliwości jest mnóstwo, ale eksperci Ahmad Tea London tym razem postanowili przedstawić przepis na wegetariańskie i bezglutenowe, fasolowe brownie z malinami i z polewą z dodatkiem herbaty.

  • Błonnik. Komu pomoże, a komu zaszkodzi?

    Chłonie wodę, zapobiega miażdżycy, pochłania metale ciężkie oraz szkodliwe metabolity, dba o poziom glukozy we krwi, wpływa pozytywnie na rozwój prawidłowej mikroflory w jelitach, wspomaga proces odchudzania - to tylko nieliczne z wielu zalet, które posiada błonnik pokarmowy.

1|2|3|4|5|6|7|8|9|10... 31

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter