a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Sobota, 19 sierpnia 2017
Imieniny: Bolesława, Juliana, Jana

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Zdrowe wybudzenie z zimowego letargu

2015-03-25
Zdrowe wybudzenie z zimowego letargu

Teoretycznie wiosenna energia coraz bliżej. Jednak zimowy spadek formy cały czas daje nam się we znaki. Krótsze dni i niskie temperatury to wyzwania, którym trzeba sprostać. Czego unikać, co można wykorzystać? Pokazujemy, jak nie popaść w marazm i przygotować się do nadejścia wiosny.

Dużo cukru!

Według zaleceń WHO, od 50% do 60% energii organizm człowieka powinien uzyskiwać ze spożycia cukrów. Dobra wiadomość dla łasuchów? Nie do końca. Chodzi bowiem przede wszystkim o cukry złożone (obecne m.in. w makaronie), a nie o cukry proste, którymi przeładowuje się napoje gazowane, cukierki, czekoladki i inne łakocie. - Skrobia zawarta w makaronie, jest doskonałym źródłem energii. Ze względu na dłuższy proces przyswajania niż w przypadku cukrów prostych, dostarcza nam energii przez kilka godzin, a nie jak w przypadku batonika, który jest zastrzykiem energii na krótko - mówi Marta Martys, marketing manager Barilla.

Dużo ruchu!

Wspierany odpowiednim pokarmem organizm z większą łatwością zebrać do aktywności fizycznej. A jak wiadomo, sport to zdrowie. Regularne ćwiczenie nie tylko poprawia kondycję, lecz także zapewnia dobre samopoczucie i spokój ducha. Podczas intensywnego wysiłku produkowana jest endorfina, zwana hormonem szczęścia, która powoduje, że z czasem nie sposób żyć bez ruchu. Należy pamiętać jednak, by intensywny trening łączyć z odpowiednią dietą. Poniżej znajduje się przykładowy przepis na danie, które zapewni odpowiednią ilość energii na aktywny dzień.

Penne rigate w kremie brokułowym, z gotowaną szynką i serem ricotta

Składniki:

penne rigate Barilla 400 g

brokuły 150 g

mleko pełnotłuste 100 ml

szynka gotowana 100 g

świeży ser ricotta 50 g

oliwa z oliwek extra vergine 30 g

sól do smaku

Przygotowanie:

1. Do wrzącej wody dodaj brokuły. Gotuj przez 5 minut. Wyjmij i zmiksuj ze szczyptą soli, niewielką ilością oliwy i mlekiem.

2. Gotowaną szynkę pokrój w cienkie paski długości ok. 4 cm. Podsmaż troszkę na patelni, aby była lekko chrupiąca.

3. Ugotuj Penne Rigate Barilla w dużej ilości osolonej wody. Odcedź, kiedy będą jeszcze twardawe i dodaj do kremu brokułowego. Dodaj ser ricotta i przez dwie minuty mieszaj na patelni. Dopraw solą i pieprzem. Podawaj z szynką jako przybraniem.

Informacja prasowa

Tagi: penne z kremem brokułowym, przepis

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter