Sobota, 16 grudnia 2017
Imieniny: Albiny, Zdzisławy, Adelajdy

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Gatunek ryby wygrywa z jej ceną

2017-03-06
Gatunek ryby wygrywa z jej ceną

Świadomość konsumentów rośnie - tłumaczy Aleksandra Wysocka marketing manager FRoSTY. - Pokazało to wyraźnie przeprowadzone przez nas badanie. Jeszcze do niedawna cena była decydującym kryterium zakupu gotowych produktów rybnych. Dziś plasuje się ona dopiero na 5. pozycji rankingu.

Z badania wynika, że największy odsetek Polaków (55%) zwraca uwagę na gatunek ryby.
W kategorii wyznaczników wyboru produktu w czołówce uplasowały się również pozycje takie jak zaufanie do marki (43% badanych) i pochodzenie ryby (38%). Dla konsumentów wybierających spośród gamy gotowych produktów rybnych, ważna jest również jakość mięsa ryby w produkcie - 42% wskazuje, że zamiast mielonego, wybiera całe mięso ryby. Kobiety częściej przy wyborze gotowego dania rybnego kierują się wielkością opakowania i sposobem przygotowania dania. Również dla kobiet bardziej istotne są informacje o składzie produktu, dostępne na opakowaniu, a także rekomendacje innych osób.

Zaufania klienta nie można zdobyć raz na zawsze. Pochodzenie ryby, czytelny skład produktu - to aspekty, na które konsumenci zwracają coraz większą uwagę - zauważa Aleksandra Wysocka. - FRoSTA przykłada do tych kwestii szczególną wagę, co możemy potwierdzić niebieskim certyfikatem MSC na opakowaniach ryb, a także symbolem 100% naturalnego smaku!, gwarantującym, że w naszych produktach konsumenci nie znajdą barwników, aromatów i wzmacniaczy smaku.

Badania wykazały również, że konsumenci przede wszystkim kupują produkty na najbliższy posiłek - robi tak aż 54% klientów. Jednak już 36% robi zakupy na zapas.

Jeśli chodzi o sposób przyrządzenia ryby, konsumenci stawiają przede wszystkim na smażenie. 63% ankietowanych najczęściej przygotowuje dania na patelni, podkreślając przy tym fakt, że posiłek jest wówczas najsmaczniejszy i chrupiący. Jednocześnie niemal 1/3 konsumentów wskazuje na pieczenie, doceniając je za niską zawartość tłuszczu w daniu.

Badanie dotyczące gotowych produktów rybnych zostało zrealizowane techniką CAWI, przez iAnswer na zlecenie FRoSTY, w listopadzie 2016 r. W badaniu wzięło udział 600 mieszkańców miast - zarówno kobiety, jak i mężczyźni w wieku 20-55 lat.

źródło: newsrm.tv

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter