a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
Wtorek, 17 października 2017
Imieniny: Małgorzaty, Ryszarda, Gabrieli

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Fast food na zdrowo

2017-04-11
Fast food na zdrowo

Nadejście wiosny to dla wielu z nas motywacja do przejścia na dietę. Pierwszym krokiem ku smuklejsze sylwetce jest z reguły wyrzucenie z jadłospisu niezdrowych dań, takich jak pizza, hamburgery czy hot dogi. Dla wielbicieli tego rodzaju potraw nie jest to jednak łatwe i już po kilku dniach często przychodzi moment,  w którym są bliscy złamania nowego postanowienia. Z pomocą przychodzi marka Kühne, która przygotowała kilka przepisów na... zdrowe fast foody.

Nie musimy całkowicie rezygnować z ulubionych dań będąc na diecie. Wystarczy, że zamienimy kilka składników na zdrowsze i poświęcimy chwilę na przygotowanie potrawy w domu. Dzięki temu będziemy mieć kontrolę nad tym, co ostatecznie trafi na nasz talerz. Ograniczając ilość tłuszczu czy soli nie tylko przysłużymy się naszemu organizmowi, ale również nasze samopoczucie po zjedzeniu takiego fast fooda będzie o wiele lepsze.

Hamburger

Jest to najpopularniejsze i najłatwiejsze w przygotowaniu danie. Do jego wykonania potrzebujemy jedynie właściwej bułki, ulubionych warzyw i kawałka dobrej, chudej wołowiny. Taki posiłek okaże się nie tylko smaczny, ale i bardzo dietetyczny!

Składniki:

  • Bułka pełnoziarnista lub bułka z sezamem
  • 200 g chudej, mielonej wołowiny
  • Plasterek ulubionego sera, np. cheddar
  • Pomidor
  • Papryka
  • Czerwona cebula
  • Natka pietruszki
  • Liść sałaty karbowanej
  • Korniszon koktajlowy marki Kühne
  • Ulubiony sos domowej roboty np.: konfitura z czerwonej cebuli
  • Sól i pieprz do smaku
  • Ulubione przyprawy, zioła do mięsa

Przygotowanie:

Bułkę przekrój na pół i podgrzej przez chwilę w piecyku. Mięso dopraw solą i pieprzem oraz ulubionymi przyprawami. Zagnieć i uformuj hamburgera, a następnie usmaż go na patelni bez tłuszczu. Warzywa umyj i pokrój. Na bułce połóż sałatę i zrób kleks z sosu, następnie połóż mięso, ser i resztę warzyw. Przykryj wszystko drugą połową bułki.

Hot dog

To typowo amerykańskie danie jest szybkie w przygotowaniu i idealnie nadaje się na śniadanie. Zwykłą bułkę, tradycyjnie używaną do hot dogów, zamieńmy na pełnoziarnisty, podłużny wypiek ze sprawdzonej piekarni. Jeśli parówka będzie odpowiednio dobrana (dobra jakościowo, z chudego mięsa) to taki początek dnia nie odbije się negatywnie na naszym zdrowiu. Możemy również przygotować hot doga w wersji wege, wykorzystując parówkę sojową.

Składniki:

  • Pełnoziarnista podłużna bułka
  • Sałata karbowana
  • Pomidor
  • Czerwona cebula
  • Parówka z indyka o dużej zawartości mięsa lub parówka sojowa
  • Korniszony z cebulą na słodko marki Kühne
  • Sos salsa marki Kühne

Przygotowanie:

Bułkę przekrój do połowy i podgrzej w piecyku. Warzywa umyj i pokrój. Parówkę możesz podgrzać w gorącej wodzie. W bułce ułóż pokrojoną sałatę, kilka plasterków pomidora, korniszonów i cebulę. Na środku umieść parówkę. Całość polej salsą.

Pizza

Ten włoski przysmak jest wbrew pozorom najlepszym sposobem na małe oszustwo na diecie. Ciasto można zastąpić tortillą lub wykonać jego dietetyczną wersję.

Składniki na ciasto:

  • 0,5 kg mąki żytniej
  • 1/3 opakowania drożdży
  • Łyżka oliwy z oliwek
  • Sól, pieprz
  • 1/3 szklanki ciepłej wody
  • Bazylia, oregano

Przygotowanie:

Drożdże rozpuść w ciepłej wodzie i odstaw na 15 minut. Do przesianej mąki dodaj pozostałe składniki i dokładnie wszystko wymieszaj. Na samym końcu dodaj drożdże. Dobrze wyrób ciasto, im dłużej będziesz to robić, tym lepiej będzie napowietrzone. Tak powstałe ciasto podziel na 2 części i odstaw na 40 minut.

Dodatki do pizzy:

  • Sos steak marki Kühne
  • Tarta mozzarella
  • Oliwki
  • Papryka
  • Pieczarki
  • Kukurydza
  • Roszponka
  • Pomidorki koktajlowe
  • Ananas
  • Bazylia, oregano

Przygotowanie:

Rozwałkuj wcześniej przygotowane ciasto i rozprowadź na nim sos steak. Całość posyp mozzarellą. Pozostałe składniki umyj, pokrój i rozmieść na pizzy według upodobania. Na koniec oprósz wszystko ziołami.

Smacznego!  

Materiał zewnętrzny

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter