a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
Piątek, 23 czerwca 2017
Imieniny: Wandy, Zenona, Prospera

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a

Zamiast pracować czytamy

2016-03-16
Zamiast pracować czytamy

Wypowiedź: Michał Wodziński, redaktor naczelny upday Polska.

30 minut codziennie, czyli prawie tydzień w rok - tyle czasu poświęcamy na czytanie informacji. Newsy czytamy przede wszystkim online. Ponad 83% respondentów wskazało tę właśnie rodzinę kanałów informacyjnych, co pokazuje jej znaczną przewagę nad codzienną prasą (30,5%), tygodnikami oraz miesięcznikami (21,8%)  - wynika z raportu upday „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne".

Badanie obaliło zakorzeniony w kulturze mit porannego przeglądu prasy. Ponad połowa (51%) respondentów newsy przegląda w godzinach pracy, późnym popołudniem bądź wieczorem. Osoby przeglądające wiadomości o nieregularnych porach stanowią 30% badanych, a amatorzy porannej prasówki to zaledwie 19% respondentów.

- Zarówno mężczyźni jak i kobiety interesują się głównie informacjami krajowymi, tematyka zagraniczna schodzi na dalszy plan. "Mówimy nie interesujemy się polityką" ale ciągle o niej czytamy, sprawdzamy co dzieje się w Polsce. Jeżeli chodzi o mężczyzn to sport jest drugą kategorią, która skupia uwagę respondentów. W przypadku kobiet sport jest znacznie niżej. Takim tematem numer dwa jest rozrywka, świat celebrytów i moda - mówi newsrm.tv Michał Wodziński, redaktor naczelny upday Polska.

Badanie pokazało, że Polacy na ogół wiadomości przeglądają online. W pytaniu wielokrotnego wyboru o formę przeglądania informacji, aż 83,3% badanych wskazało właśnie tę rodzinę kanałów informacyjnych. Prasa codzienna została wskazana przez niewiele ponad 30% respondentów, a czytanie drukowanych tygodników i miesięczników zadeklarowało niecałe 22% badanych.

Na podstawie preferencji tematycznych, nawyków czytelniczych i parametrów demograficznych w raporcie wyszczególniono 5 typów konsumentów treści informacyjnych najczęściej występujących w polskim społeczeństwie. Uppies, Ciekawi świata, Nowocześni tradycjonaliści, Rozrywkowi i Oldschoolowcy -  do co najmniej jednej z tych grup przynależy każdy z nas. Ich opisy znajdują się w raporcie „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne".

źródło: newsrm.tv

Tagi: czytanie, czytelnik, informacje, miesięcznik, prasa, tygodnik

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter