a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Czwartek, 17 sierpnia 2017
Imieniny: Jacka, Anity, Mirona

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

5451fe7b23d89ec590bbdbb6a317f37e

Ciekawostki

W sieci spędzają ok. 4 godziny. Jacy są młodzi?

W sieci spędzają ok. 4 godziny. Jacy są młodzi?

Miłość i przyjaźń oraz udane życie rodzinne - to jest najważniejsze dla młodych osób. W dalszej kolejności młodzież stawia na wymiar zawodowy. Od kilku lat nieznacznie, ale w miarę systematycznie słabnie znaczenie rodziny wśród najważniejszych celów życiowych młodzieży. W sieci spędzają przeciętnie cztery godziny na dobę - o godzinę więcej niż trzy lata temu - pokazało badanie CBOS.

więcej
  • Co Polacy trzymają w sejfach?

    Co Polacy trzymają w sejfach?

    Kiedyś sejfy kojarzyły się z wielkimi i masywnymi urządzeniami, ukrytymi w domach największych bogaczy, gdzie trzymano spore ilości gotówki oraz sztabki złota. Obecnie, mimo tego, że mało kto przechowuje pieniądze w domu, sprzedaż sejfów w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Co zatem można znaleźć w sejfie przeciętnego Kowalskiego?

    więcej
  • Polacy zamierzają częściej odwiedzać cukiernie i lodziarnie

    Polacy zamierzają częściej odwiedzać cukiernie i lodziarnie

    Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2-3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 zł. Najczęściej odwiedzane są lokalne, nie sieciowe cukiernie
    i lodziarnie. Spośród sieciowych cukierni i lodziarni najbardziej znane są marki Grycan oraz E.Wedel, a najczęściej odwiedzane Grycan i Cukiernie Sowa. 25% osób zamierza w przyszłości częściej jeść cos słodkiego na mieście. Największą zachętą dla klientów byłoby wprowadzenie atrakcyjnych promocji - wynika z badania Sweet Monitor ARC Rynek i Opinia.

    więcej
  • Wrocławska Iglica chroniona jak wieża Eiffla

    Wrocławska Iglica chroniona jak wieża Eiffla

    400 litrów farby, 90 metrowa konstrukcja, 44 tony wagi i 3 dni pracy przy położeniu kolosa - tak w liczbach wyglądało odnowienie Iglicy Wrocławskiej. Symbol Wrocławia zabezpieczono przed korozją. Do ochrony użyto farb firmy, która dostarcza produkty do renowacji wieży Eiffla w Paryżu.

    więcej
  • Gdzie mieszkają najbardziej otwarci Polacy?

    Gdzie mieszkają najbardziej otwarci Polacy?

    Mieszkańcy dużych miast respektują odmienne gusta w społeczeństwie, w małych i średnich miastach szczególnie dbają o relacje z rodziną, a mieszkający na wsi szanują ludzi innych narodowości - takie są wyniki badań opublikowanych w raporcie społecznym „Otwartość Polaków", przygotowanym przez firmę badawczą NEUROHM Polska pod mecenatem marki PORTA DRZWI. Badanie zrealizowane metodą BIOCODETM przedstawia nie deklaratywne, ale rzeczywiste postawy Polaków*.

    więcej
  • Zakupy przyszłości – Wielokanałowa sprzedaż odmienia wnętrza sklepów

    Internet i kanały mobilne oferują klientom nieskończoną ilość produktów kusząc niższymi cenami, wygodą i szybkością robienia zakupów. Czy oznacza to śmierć sklepów stacjonarnych? Wręcz przeciwnie. Aż 95% sprzedaży jest pochodną interakcji działań w tradycyjnych lokalach handlowych, e-commerce i na kanałach mobilnych. Stacjonarne punkty sprzedaży są istotnym elementem „omnichannelowej układanki". Jak będą wyglądały sklepy przyszłości?
    Zamiast wojny, wielokanałowa integracja.

  • Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków. Źle dobrane kampanie bardziej szkodzą, niż pomagają

    W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu użytkowników mediów społecznościowych. Kiedy okazało się, że to część kampanii Reserved, internauci poczuli się oszukani, a o samej kampanii mówiono raczej neutralnie i negatywnie. Podobny wydźwięk miała wpadka sieci Zara, która zachęcała kobiety do pokochania kształtów, pokazując na zdjęciach bardzo szczupłe modelki.

  • Świat whisky zagości w Trójmieście

    Ponad 100 różnych gatunków whisky z kilkunastu krajów, krajowe premiery zagranicznych nowości, a także sesje master class oraz szkolenie dotyczące inwestowania w bursztynowy trunek - pierwsza edycja Whisky Live Sopot przed nami.

  • Mobilność i nowe technologie ważniejsze dla młodych ludzi niż posiadanie rzeczy. Dzięki nim zyskują poczucie wolności i niezależności

    Mobilność dla millenialsów to nie tylko swoboda przemieszczania się, kontakt z nowoczesnymi technologiami i internetem, lecz także gotowość na zmiany i swoboda podejmowania decyzji. Dla młodych ludzi to bardzo ważne elementy - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Urządzenia mobilne stanowią dla nich klucz do całego świata, ale z drugiej strony są oni przytłoczeni ilością informacji, jaka za pośrednictwem tych urządzeń do nich dociera. Nowa platforma Mobilni.pl ma pomóc millenialsom odnaleźć się w świecie nowych technologii.

  • Cyberpaleontologia: 20-letni zaawansowany atak, który nadal jest istotny

    Szukając powiązania między współczesnym ugrupowaniem cyberprzestępczym a atakami Moonlight Maze, które pod koniec lat 90. uderzyły w Pentagon, NASA i inne organizacje, badacze z Kaspersky Lab i Kings College London odkryli próbki, dzienniki zdarzeń oraz artefakty związane z tą bardzo starą kampanią. Jak ustalono, trojan, który był wykorzystywany w 1998 r. przez grupę Moonlight Maze w celu przechwytywania informacji z sieci ofiar, jest powiązany ze szkodliwym programem stosowanym przez ugrupowanie Turla w 2011 r. i prawdopodobnie także w 2017 r.

  • Internet łączy Polaków

    Już co trzeci z nas jest online non-stop, a ponad 90 proc. Polakom Internet ułatwia utrzymywanie kontaktów z bliskimi - wynika z badania multimedialnego operatora telekomunikacyjnego INEA. W jaki sposób najczęściej komunikujemy się z rodziną i znajomymi? Co robimy w sieci w wolnym czasie? Ilu Polaków nie wyobraża sobie życia bez dostępu do Internetu?

  • 4 rzeczy, których nie wiedzieliście o bilardzie

    Bilard charakteryzuje się bogatą historią - William Szekspir, w swojej sztuce „Antoniusz i Kleopatra", przedstawił tę grę jako rozrywkę dla starożytnych. W Polsce bilard znajduje się wprawdzie w cieniu innych sportów, ale cieszy się oddaniem zarówno zawodników, jak i kibiców. Polscy bilardziści mogą też pochwalić się wieloma sukcesami na skalę międzynarodową.

1 ...5|6|7|8|9|10|11|12|13|14... 22

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter