a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Wtorek, 17 października 2017
Imieniny: Małgorzaty, Ryszarda, Gabrieli

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Ciekawostki

Pijemy więcej wody mineralnej – 112 litrów w ciągu roku

Pijemy więcej wody mineralnej – 112 litrów w ciągu roku

W ostatnich latach produkcja wody mineralnej w okresie letnim odnotowuje znaczący wzrost, co spowodowane jest głównie rosnącym popytem na rynku krajowym. Od 2013 do 2016 roku spożycie wody mineralnej w Polsce, bez dodatków cukrów, wzrosło o 30 proc. - wynika z analiz ekspertów Banku BGŻ BNP Paribas.

więcej
  • Do jakich lekarzy najczęściej chodzimy?

    Do jakich lekarzy najczęściej chodzimy?

    Wizyty u internisty stanowią jedynie niecałe 30% konsultacji lekarskich wykonywanych w ciągu roku, wynika z analizy przeprowadzonej przez SALTUS Ubezpieczenia. Specjalistami, z których pomocy najczęściej korzystamy są: ginekolog, pediatra i ortopeda. Badania diagnostyczne stanowią ponad połowę realizowanych świadczeń, a najczęściej wykonywanymi są: diagnostyka tarczycy oraz analiza moczu i pełna morfologia krwi.

    więcej
  • Ilu Polaków dojeżdża do pracy rowerem?

    Ilu Polaków dojeżdża do pracy rowerem?

    Sezon rowerowy trwa w najlepsze. Ulice pełne cyklistów nikogo nie powinny więc dziwić, zwłaszcza że jak wynika z badania PAYBACK Opinion Poll ¾ Polaków jeździ na rowerze, a co czwarta osoba z tej grupy korzysta z niego również po to, by dostać się do pracy.

    więcej
  • Moc wrażeń w polskich parkach rozrywki

    Moc wrażeń w polskich parkach rozrywki

    Szukającym ciekawej rozrywki Polska oferuje wiele miejsc i obiektów. Zakres atrakcji jest na tyle bogaty, że każdy znajdzie coś dla siebie: interaktywne muzea, aquaparki, zadaszone place zabaw, wesołe miasteczka czy tematyczne parki rozrywki. Jednym słowem - jest w czym wybierać.

    więcej
  • Strach się bać, czyli największe lęki Polaków

    Strach się bać, czyli największe lęki Polaków

    Strach jest naturalną reakcją ludzkiego organizmu na zagrożenie z zewnątrz. Z kolei potrzeba bezpieczeństwa jest jedną z podstawowych i uniwersalnych potrzeb człowieka. Czego boimy się najbardziej? Jak wynika z badania zrealizowanego przez GfK na zlecenie Nationale-Nederlanden, ponad 40 proc. Polaków obawia się choroby lub wypadku, które sprawią, że będą ciężarem dla bliskich, również w wymiarze finansowym. Większość naszych obaw wiąże się ze strachem o zdrowie i losy najbliższych. Jednocześnie, jak wskazują eksperci, lęki te można „rozbroić" poprzez podjęcie odpowiednich decyzji życiowych, chociażby o odkładaniu pieniędzy na przyszłość.

    więcej
  • Czego Millenialsi oczekują od miast?

    Tempo zmian nieprzerwanie rośnie. Millenialsi - czyli osoby z pokolenia Y, urodzone w latach 80. i 90. - wyznaczają trendy i pokazują, w jaki sposób można korzystać z miasta. Do spędzania wolnego czasu, mieszkania czy poczucia estetyki podchodzą zgoła inaczej niż ich rodzice. Jak metropolie zaspokajają ich potrzeby?

  • Jan Lubomirski-Lanckoroński: Polacy coraz przychylniej postrzegają rodziny arystokratyczne

    Zdaniem prezesa Fundacji Książąt Lubomirskich komunizm sprawił, że Polacy negatywnie postrzegali arystokratów. Obecnie ocena rodzin z wyższych sfer ulega zmianie, Polacy rozumieją bowiem, że arystokraci mogą pomóc w promowaniu rodzimej kultury na świecie. Wciąż jednak polskie rodziny arystokratyczne nie cieszą się w Polsce takich emocji jak rodzina królewska w Wielkiej Brytanii.

  • Designerzy wkraczają do branży pogrzebowej. Poza urnami z celulozy czy betonu przygotowują biżuterię na prochy

    W branży pogrzebowej pojawia się coraz więcej nowych trendów, dzięki którym można zorganizować ostatnie pożegnanie w nowoczesnym wymiarze. Firmy zajmujące się produkcją trumien, sarkofagów, urn oraz innych akcesoriów związanych z obrządkiem pogrzebowym dbają o to, by ich produkty nie tylko miały estetyczny wygląd, lecz także spełniały oczekiwania różnych klientów. Wśród nowości są między innymi biodegradowalne urny z celulozy, urny ceramiczne, z betonu, stali czy miedzi.

  • Polacy nie doceniają walorów herbaty. Parzą ją zbyt długo, przez co traci swoje właściwości

    Czarna herbata powinna być parzona od 3 do 5 minut i w tym czasie można delikatnie ją mieszać tak, żeby woda dokładnie opłukała wszystkie listki. Im krócej herbata jest parzona, tym jest łagodniejsza w smaku, a jednocześnie zawiera więcej właściwości pobudzających. Eksperci radzą, by używać wody zagotowanej tylko raz, gdyż wtedy zawiera ona tlen potrzebny do uzyskania najlepszego naparu.

  • Polscy naukowcy opracowali przenośne laboratorium diagnostyczne. Mieści się w kieszeni fartucha lekarskiego

    Postawienie trafnej i równocześnie szybkiej diagnozy ma kluczowe znaczenie w walce o ludzkie życie i zdrowie, jaka toczy się w szpitalach czy przychodniach lekarskich. W przypadku problemów takich jak sepsa to krótki czas podjęcia odpowiednich przeciwdziałań decyduje o ich skuteczności, ale dla terapii równie ważne jest też właściwe rozpoznanie bakterii i jej odporności na antybiotyki. W tych wszystkich problemach pomocny okaże się wynalazek opracowany przez polskich naukowców.

  • E-papierosy w Polsce. Jak piszą o nich media? Wyniki badania

    Ponad milion osób - na tyle szacuje się liczbę użytkowników elektronicznych papierosów w Polsce, których z roku na rok przybywa. Wynika to m.in. z ogólnego odwrotu od papierosów tradycyjnych, wzrostu zainteresowania nowymi technologiami oraz podążaniem za aktualnymi trendami. Na decyzje zakupowe konsumentów wpływają jednak nie tylko panujące trendy, ale także publikacje medialne. Jaki obraz branży e-papierosów i e-liquidów kształtują media?

  • Piwopaki – ciekawy trend na rynku browarów rzemieślniczych i restauracyjnych

    Uwarzenie dobrego piwa niestety nie jest już gwarantem powodzenia na rynku. Małe browary już dawno przestały rywalizować między sobą recepturami, czy smakiem, a do walki o gardła konsumentów zaprzęgły zdolnych grafików, marketingowców, czy producentów opakowań.

1|2|3|4|5|6|7|8|9|10... 25

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter