a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Sobota, 24 czerwca 2017
Imieniny: Jana, Danuty, Janiny

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a

Ciekawostki

dr Andrzej Ignaciuk: popularność medialna nie musi być odzwierciedleniem fachowego przygotowania lekarza medycyny estetycznej

dr Andrzej Ignaciuk: popularność medialna nie musi być odzwierciedleniem fachowego przygotowania lekarza medycyny estetycznej

Lajki w mediach społecznościowych nie przesądzają o kompetencjach zawodowych lekarza - uważa prezes Polskiego Towarzystwa Medycyny Estetycznej i Anti-Aging. Przestrzega też, by nie kierować się popularnością medialną w wyborze terapeuty. Jego zdaniem w środowisku medycznym jest wielu lekarzy, których sława nie przekłada się na kompetencje zawodowe.

więcej
  • Sklep jak kokpit samolotu, warsztat, kort tenisowy… W jaki sposób marki budują „męski customer experience”

    Sklep jak kokpit samolotu, warsztat, kort tenisowy… W jaki sposób marki budują „męski customer experience”

    Nie od dziś wiadomo, że mężczyźni kupują inaczej niż kobiety. Coraz częściej słyszymy o gender marketingu i roli psychologii płci w kształtowaniu zachowań zakupowych. W jaki sposób wychodzą im naprzeciw projektanci przestrzeni sklepowych? Czy istnieje uniwersalny przepis na typowo męskie wnętrze? A może pora porzucić stereotypy?

    więcej
  • Milion rowerzystów Nextbike w Polsce

    Milion rowerzystów Nextbike w Polsce

    Rowerowa społeczność Nextbike liczy już milion osób! Dzięki otwarciom systemów samoobsługowych wypożyczalni rowerów w kolejnych miastach każdego dnia liczba ich użytkowników rośnie o kilka tysięcy. Od 2011 roku użytkownicy rowerów miejskich Nextbike Polska nakręcili już 37 mln km!

    więcej
  • „Między zabawą, a zdrowiem” – warsztaty dla uczniów podstawówek

    „Między zabawą, a zdrowiem” – warsztaty dla uczniów podstawówek

    Bawią się, a jednocześnie poznają zasady zdrowego odżywiania się. Ruszyły zajęcia realizowane przez Fundację Zdrowe Kieszonkowe „Między zabawą, a zdrowiem - cykl warsztatów z zakresu zdrowego odżywiania się dla uczniów klas II-IV". Zadanie dofinansowane jest ze środków z budżetu Miasta Białegostoku

    więcej
  • Branża IT szuka pracowników. Pomóc w tym ma specjalnie stworzona aplikacja przypominająca serwis randkowy

    Branża IT szuka pracowników. Pomóc w tym ma specjalnie stworzona aplikacja przypominająca serwis randkowy

    Filttr to aplikacja mobilna służąca do rekrutacji fachowców z branży IT. Obecnie zrzesza ponad 40 tys. programistów, administratorów, analityków i testerów. Program jest bezpłatny i przypomina serwis randkowy Tinder.

    więcej
  • Ponad 80 proc. internautów poleca znajomym sprawdzone produkty. Najczęściej artykuły spożywcze i kosmetyki

    Siła rekomendacji zyskuje na znaczeniu wśród internautów. Ponad 80 proc. konsumentów korzystających z sieci poleca znajomym produkty, z których są zadowoleni. Sami także chętnie kierujemy się opiniami innych - wynika z badania „Lojalni 2017" przeprowadzonego przez dr Tomasza Barana z Uniwersytetu Warszawskiego. Najczęściej na podstawie rekomendacji kupujemy produkty spożywcze i kosmetyki. Większość z nas bierze udział w programach lojalnościowych, co piąty za pomocą aplikacji na smartfonie.

  • Prawie 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych. Większość nie wie, że ma to wpływ na ich publiczny wizerunek

    Z danych agencji We Are Social wynika, że blisko 40 proc. Polaków korzysta aktywnie z serwisów społecznościowych, spędzając na nich blisko dwie godziny dziennie. To szansa dla firm i marek, które za pomocą kanałów społecznościowych mogą pozyskiwać nowych klientów, budować swoją reputację i wizerunek. Dotyczy to również indywidualnych użytkowników sieci - tylko 40 proc. zdaje sobie sprawę z tego, że w social mediach kreują swoją markę osobistą, a ich profil może na przykład sprawdzić pracodawca.

  • Pixel Heaven – duch przeszłości w teraźniejszości

    Dzisiejsza technologia rozwija się w coraz szybszym tempie. Czasem zwykły śmiertelnik nie zdąży się zorientować, że na rynku pojawił się dany model telefonu czy komputera, a producenci sprzętu elektronicznego czy koncerny informatyczne reklamują już kolejne urządzenia z lepszymi parametrami, w których zastosowano najnowsze technologie. Zewsząd atakują nas kolorowe reklamy zachęcające do zakupu konkretnego produktu. Częstotliwość i szybkość zmian stale rośnie. Taka sytuacja jest prawdziwym świętem dla osób, których hobby lub sposób na zarabianie niemałych pieniędzy są związane z grami komputerowymi. Nie ma co ukrywać, osobami takimi są głównie mężczyźni, chodź zdarzają się kobiety, które ogarniają temat lepiej niż niejeden przedstawiciel płci brzydkiej. Biorą one udział w zawodach i z powodzeniem je wygrywają lub zajmują jedne z czołowych miejsc. Rynek gier wydawanych na płytach czy umieszczanych na platformach online też podlega ciągłemu rozwojowi. Ale od czego się to wszystko zaczęło?

  • W sieci przybywa nieprawdziwych informacji o produktach żywnościowych. Coraz trudniej z nimi walczyć

    Fałszywe informacje, czyli tzw. fake newsy, pojawiają się w przestrzeni publicznej w jednej chwili i szybko się rozprzestrzeniają. Nagle konsumenci dowiadują się, że produkty, których bez żadnych negatywnych skutków używali przez dużą część życia, są niekorzystne lub wręcz szkodliwe. Takie historie to nie nowość, ale w dobie cyfrowych mediów coraz trudniej z nimi walczyć. Ostatnią, choć niejedyną, głośną sprawą tego typu była historii Nutelli.

  • Piwo w środę, wódka w sobotę Co, kiedy i jak piją Polacy?

    Jeśli piwo, to podczas kameralnych spotkań z przyjaciółmi, jeśli wino, to w rodzinnym gronie, jeśli zaś wódka, to najczęściej na imprezie - tak w świetle wyników najnowszych badań CBOS piją alkohol dorośli Polacy. Choć najpopularniejszym napojem alkoholowym w Polsce jest piwo, Polakom najczęściej zdarza się upijać wódką. Pijąc wódkę przeciętny konsument spożywa jednorazowo niemal dwa razy więcej czystego alkoholu niż pijąc piwo i prawie trzy razy więcej czystego alkoholu niż wtedy, gdy pije wino.

  • Polska firma pomaga budować gwiazdy śmierci. Potężne lasery powstaną w Czechach i Brazylii

    Creotech Instruments opiera swoją działalność nie tylko na przemyśle kosmicznym, lecz także na bardziej przyziemnych projektach. W zeszłym miesiącu polska firma dostarczyła system do potężnego lasera, zwanego czeską gwiazdą śmierci, a obecnie realizuje zamówienie pod brazylijską infrastrukturę. Zdaniem specjalistów miniaturyzacja to nisza, którą ma szansę wypełnić polski przemysł.

  • Kiedy Polacy porzucają postanowienia noworoczne? Już w lutym

    Aplikacje mobilne pomagają nam w treningach sportowych i utrzymaniu diety, ale zdradzają również, kiedy nasza wola słabnie. Okazuje się, że prawie połowa użytkowników aplikacji prozdrowotnych porzuca postanowienia noworoczne już po dwóch miesiącach. Tak wynika z przeprowadzonej przez firmę Selectivv analizy, która objęła 15 mln użytkowników, czyli niemal wszystkich właścicieli smartfonów i tabletów w Polsce.

1|2|3|4|5|6|7|8|9|10... 18

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter