a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Czwartek, 25 maja 2017
Imieniny: Grzegorza, Magdy, Marii Magdaleny

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a

Ciekawostki

Polacy o udostępnianiu haseł do swoich mediów społecznościowych

Polacy o udostępnianiu haseł do swoich mediów społecznościowych

Podróżni z krajów europejskich, takich jak Wielka Brytania i Francja, mogą wkrótce być zobowiązani do podania haseł dostępu do swoich kont w mediach społecznościowych, list kontaktów oraz do ujawnienia poglądów politycznych podczas przekraczania granicy USA. W najnowszej ankiecie KAYAK.pl sprawdził, jak zareagowaliby Polacy, gdyby takie zasady miały dotyczyć także ich.

więcej
  • Ludzie, z którymi inni nie lubią pracować. Sprawdź czy jesteś jednym z nich?

    Ludzie, z którymi inni nie lubią pracować. Sprawdź czy jesteś jednym z nich?

    Uśmiechasz się do „wybrańców", a resztę traktujesz wyniośle? To pierwszy krok do tego, aby zespół nie chciał z tobą pracować. Według badaczy to też prosta droga, aby zostać nielubianym agresorem.

    więcej
  • Zakaz handlu bawi dzieci

    Zakaz handlu bawi dzieci

    Ustawa o zakazie handlu w niedziele sprawi, że rodziny zamiast wspólnych zakupów zaczną szukać alternatywnych form spędzania wolnego dnia. Skrócenie czasu pracy sklepów o jeden dzień w tygodniu może przełożyć się na więcej czasu spędzanego na wartościowej - szczególnie dla dzieci - rozrywce. Największe centra rozrywki przygotowują się na wzrost zainteresowania ich usługami w niedziele.

    więcej
  • COOKING CHALLENGE PEŁNE GWIAZD

    COOKING CHALLENGE PEŁNE GWIAZD

    Ruszyła niezwykła akcja, której organizatorzy rzucają wyzwanie wszystkim mieszkańcom kraju... i nie tylko. „Cooking Challenge" to projekt, w którym gotowanie staje się sposobem na zrobienie czegoś dobrego i wyrażenia przez to emocji. W projekcie, poza „zwykłymi" ludźmi, udział weźmie wiele polskich Gwiazd na czele z Małgorzatą Rozenek-Majdan i Piotrem Stramowskim.

    więcej
  • Polska w projekcie nowych wahadłowców kosmicznych

    Polska w projekcie nowych wahadłowców kosmicznych

    Europejska Agencja Kosmiczna i konsorcjum firm z naszego kontynentu podpisały historyczną umowę z amerykańską Sierra Nevada Corporation na dostawę systemu dokowania IBDM dla nowych wahadłowców Dream Chaser, które będą dostarczać zaopatrzenie na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Wśród firm rozwijających IBDM jest SENER Polska. Ten projekt to duża szansa, także dla innych lokalnych firm - IBDM może trafić na globalny rynek i stać się standardem w przyszłych misjach kosmicznych.

    więcej
  • W sieci spędzają ok. 4 godziny. Jacy są młodzi?

    Miłość i przyjaźń oraz udane życie rodzinne - to jest najważniejsze dla młodych osób. W dalszej kolejności młodzież stawia na wymiar zawodowy. Od kilku lat nieznacznie, ale w miarę systematycznie słabnie znaczenie rodziny wśród najważniejszych celów życiowych młodzieży. W sieci spędzają przeciętnie cztery godziny na dobę - o godzinę więcej niż trzy lata temu - pokazało badanie CBOS.

  • Co Polacy trzymają w sejfach?

    Kiedyś sejfy kojarzyły się z wielkimi i masywnymi urządzeniami, ukrytymi w domach największych bogaczy, gdzie trzymano spore ilości gotówki oraz sztabki złota. Obecnie, mimo tego, że mało kto przechowuje pieniądze w domu, sprzedaż sejfów w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Co zatem można znaleźć w sejfie przeciętnego Kowalskiego?

  • Polacy zamierzają częściej odwiedzać cukiernie i lodziarnie

    Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2-3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 zł. Najczęściej odwiedzane są lokalne, nie sieciowe cukiernie
    i lodziarnie. Spośród sieciowych cukierni i lodziarni najbardziej znane są marki Grycan oraz E.Wedel, a najczęściej odwiedzane Grycan i Cukiernie Sowa. 25% osób zamierza w przyszłości częściej jeść cos słodkiego na mieście. Największą zachętą dla klientów byłoby wprowadzenie atrakcyjnych promocji - wynika z badania Sweet Monitor ARC Rynek i Opinia.

  • Wrocławska Iglica chroniona jak wieża Eiffla

    400 litrów farby, 90 metrowa konstrukcja, 44 tony wagi i 3 dni pracy przy położeniu kolosa - tak w liczbach wyglądało odnowienie Iglicy Wrocławskiej. Symbol Wrocławia zabezpieczono przed korozją. Do ochrony użyto farb firmy, która dostarcza produkty do renowacji wieży Eiffla w Paryżu.

  • Gdzie mieszkają najbardziej otwarci Polacy?

    Mieszkańcy dużych miast respektują odmienne gusta w społeczeństwie, w małych i średnich miastach szczególnie dbają o relacje z rodziną, a mieszkający na wsi szanują ludzi innych narodowości - takie są wyniki badań opublikowanych w raporcie społecznym „Otwartość Polaków", przygotowanym przez firmę badawczą NEUROHM Polska pod mecenatem marki PORTA DRZWI. Badanie zrealizowane metodą BIOCODETM przedstawia nie deklaratywne, ale rzeczywiste postawy Polaków*.

  • Zakupy przyszłości – Wielokanałowa sprzedaż odmienia wnętrza sklepów

    Internet i kanały mobilne oferują klientom nieskończoną ilość produktów kusząc niższymi cenami, wygodą i szybkością robienia zakupów. Czy oznacza to śmierć sklepów stacjonarnych? Wręcz przeciwnie. Aż 95% sprzedaży jest pochodną interakcji działań w tradycyjnych lokalach handlowych, e-commerce i na kanałach mobilnych. Stacjonarne punkty sprzedaży są istotnym elementem „omnichannelowej układanki". Jak będą wyglądały sklepy przyszłości?
    Zamiast wojny, wielokanałowa integracja.

  • Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków. Źle dobrane kampanie bardziej szkodzą, niż pomagają

    W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu użytkowników mediów społecznościowych. Kiedy okazało się, że to część kampanii Reserved, internauci poczuli się oszukani, a o samej kampanii mówiono raczej neutralnie i negatywnie. Podobny wydźwięk miała wpadka sieci Zara, która zachęcała kobiety do pokochania kształtów, pokazując na zdjęciach bardzo szczupłe modelki.

1|2|3|4|5|6|7|8|9|10... 16

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter