a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Sobota, 29 kwietnia 2017
Imieniny: Piotra, Rity, Angeliny

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Najważniejsze czynniki budujące świetny sklep e-commerce

2016-03-23
Najważniejsze czynniki budujące świetny sklep e-commerce

Sklepy z branży e-commerce mocno ze sobą rywalizują, gdyż konkurencja ciągle rośnie, a klienci stają się coraz bardziej wymagający i świadomi tego, co mogą otrzymać. Jeżeli ty im tego nie dasz, pójdą gdzie indziej. Zobacz, na jakie czynniki zwracać uwagę podczas rozwoju sklepu, aby zdobywać nowych i utrzymywać stałych klientów.

Walcz o klienta!

Bardzo ważna jest świadomość tego, że obecnie o klienta trzeba zawalczyć, należy go skusić perfekcyjnym działaniem sklepu, terminowością itd. To, jak sprawnie będzie działał twój sklep i jak zaawansowana będzie komunikacja wewnętrzna wpłynie bezpośrednio na twoje zyski. Dlatego budując firmę e-commerce pamiętaj, że zmiany na lepsze należy zacząć od siebie - żadna promocja nie poprawi twoich zysków.

Po pierwsze obsługa klienta

  • Najważniejszy czynnik, o którym wiele sklepów zapomina to obsługa klienta. Niektórym wydaje się, że ważne są niskie ceny towarów i wysyłek, aby zdobyć klienta. Jednak konsumenci są obecnie coraz bardziej świadomi. Jeżeli więc pragniesz budować trwałe relacje z klientami cofnij się o kilka kroków i przyjrzyj systemowi obsługi klienta już od poziomu zapytań aż po strefę reklamacji. Jeżeli już tutaj są kłopoty, oznacza to, że musisz zacząć od podstaw.
  • Zacznij edukować pracowników i zatrudniać do obsługi klientów tylko tych, którzy się nadają. W tym względzie nie ma sentymentów. To, że zostanie wysłana klientowi koperta z małym prezentem na przeprosiny za złe potraktowanie przez twoich pracowników powinieneś potraktować za jeden z podstawowych standardów swojej firmy.
  • Pracownik od obsługi klientów powinien odpowiadać od razu na maile. Wiadomości powinny być wyczerpujące, ew. wzbogacone zdjęciami, napisane miłym, przyjaznym i poprawnym językiem polskim. Nawet rozzłoszczonemu klientowi można elegancko wytłumaczyć pewne sprawy. Warto także czasem przyznać się do błędów. To bardzo ważne, aby klient czuł się ważny, rozumiany. Łatwiej mu wtedy zrozumieć nawet nasze błędy. Jeżeli twój personel tego nie potrafi, koperta z listem z przeprosinami do klientów może stać się twoją główną przesyłką.

Po drugie pakowanie i wysyłka

Logistyka i kompletowanie zamówienia zależą od tego, czy sprawnie działa komunikacja wewnętrzna. Napraw system tak, aby nigdy na żadnym poziomie nie było opóźnień. Osoba, która przyjmuje zamówienie, powinna natychmiast przekazywać informacje do działu kompletowania zamówień, dalej do przygotowywania do wysyłki, pakowania i wysyłki. Tutaj ma ogromne znaczenie również organizacja magazynu. Towary powinny być specjalnie posegregowane, aby z łatwością można je było kompletować. Strefa pakowania musi być zawsze perfekcyjnie zaopatrzona w nawet najdrobniejsze produkty jak na przykład: koperta, gumki recepturki, taśma pakowa czy pudełka kartonowe. Naucz pracownika odpowiedzialnego za zamówienia wewnętrzne, aby w szczególności sprawdzał zawsze stan zaopatrzenia magazynu i strefy pakowania. Gdyż braki tam mogą oznaczać opóźnione przesyłki i w efekcie twoje straty.

 
Materiał zewnętrzny

Tagi: e-commerce, firma, sklep

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter