a3c788c57e423fa9c177544a4d5d1239
Czwartek, 22 czerwca 2017
Imieniny: Pauliny, Flawiusza, Agenora

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

5451fe7b23d89ec590bbdbb6a317f37e

List polecony wyślemy bez wychodzenia z domu

2015-01-16
List polecony wyślemy bez wychodzenia z domu

Klienci Poczty Polskiej mogą już wysyłać listy polecone także z domu lub biura dzięki nowej usłudze dostępnej na platformie Envelo. Potwierdzenie nadania i odbioru klient otrzymuje w pliku PDF, podobnie jak w przypadku przelewów elektronicznych w bankach.

Nadana w ten sposób przesyłka zostanie automatycznie wydrukowana, zapakowana w kopertę i dostarczona adresatowi przez listonosza Poczty Polskiej. - Jeśli chcemy skorzystać z takiej usługi, to musimy być zarejestrowanym użytkownikiem platformy - tłumaczy w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Grzegorz Świdwiński, prezes spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe. - Wchodzimy na platformę, naciskamy przycisk "nowa przesyłka", komponujemy list, możemy do niego dodać także załączniki i wybieramy sposób jego dostarczenia, czy jest to list polecony, czy polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Wciskamy "enter" i sprawa jest załatwiona - dodaje.

Po nadaniu przesyłki nadejdzie powiadomienie w formacie PDF. Będzie ono podobne do tego, które klient otrzymuje po dokonaniu przelewu elektronicznego w banku. Odpowiednio przygotowany plik w formacie PDF jest wystarczającym potwierdzeniem, że list polecony został wysłany. - Użytkownik dostaje informację o czterech statusach. Informujemy go o tym, że przyjęliśmy zlecenie do realizacji, że zostało wydrukowane, że zostało nadane do operatora pocztowego i że zostało odebrane, jeśli ktoś wybrał opcję potwierdzenia odbioru. W tym momencie prawo pocztowe mówi, że datą nadania jest data przekazania do operatora pocztowego. Natomiast my chcemy, żeby datą nadania była data naciśnięcia "enter" i nad tym w tym momencie pracujemy - mówi Grzegorz Świdwiński.

Platforma Envelo działa od roku. Początkowo umożliwiała skorzystanie z trzech usług. Oprócz neolistu, czyli listu nadawanego przez internet, a doręczanego przez listonosza, były to neokartka, czyli kartka pocztowa nadawana za pośrednictwem internetu, którą adresat otrzymuje w formie drukowanej oraz neoznaczek, czyli znaczek do samodzielnego wydruku (w połowie listopada pojawiły się neoznaczki na listy polecone). W kwietniu uruchomione zostały usługi dla wystawców i odbiorców faktur, czyli Neofaktura i Neorachunki. - Wraz z uruchomieniem neolistu rejestrowanego wprowadzamy też inne zmiany na platformie Envelo - podkreśla Świdwiński. - Nowy design skrzynki, tzw. mailboksa, przygotowanie do pełnej integracji pomiędzy listami elektronicznymi i korespondencją papierową - wymienia.

Należąca do grupy kapitałowej Poczta Polska spółka Poczta Polska Usługi Cyfrowe łączy tradycyjne usługi pocztowe z nowoczesnymi kanałami komunikacji internetowej. Umożliwia wygodny dostęp do oferty Envelo za pomocą urządzeń mobilnych i stacjonarnych. - Uruchamiamy też tzw. Konto Zaufane i skrzynkę, która będzie w przyszłości służyła do nadawania listów elektronicznych poleconych - informuje prezes Świdwiński.

Newseria Lifestyle

Fot. Hans, pixabay.com

Tagi: Grzegorz Świdwiński, lis polecony przez Internet, Poczta Polska

Podziel się
ocena 0,00
Czytaj także


Dodaj komentarz
Dodaj komentarz

CAPTCHA Image

A co Ty o tym sądzisz? Napisz jakie jest Twoje zdanie...

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter