a5c19964ae82e0426bbdb1412a954a3a
Poniedziałek, 24 kwietnia 2017
Imieniny: Aleksandra, Horacego, Grzegorza

szybkajazda.pl - portal lifestylowy/Twój portal lifestylowy

RSSStrona startowa
Dodaj jako startową

UWAGA! Strona zawiera treści o tematyce erotycznej,
przeznaczona jest tylko dla osób pełnoletnich.
Jeżeli nie ukończyłeś jeszcze 18 lat, kliknij "Rezygnuję" i opuść to miejsce. Klikając "Wchodzę" oświadczasz, że jesteś osobą pełnoletnią i chcesz oglądać treści erotyczne z własnej, nieprzymuszonej woli.

Ciekawostki

Polska w projekcie nowych wahadłowców kosmicznych

Polska w projekcie nowych wahadłowców kosmicznych

Europejska Agencja Kosmiczna i konsorcjum firm z naszego kontynentu podpisały historyczną umowę z amerykańską Sierra Nevada Corporation na dostawę systemu dokowania IBDM dla nowych wahadłowców Dream Chaser, które będą dostarczać zaopatrzenie na Międzynarodową Stację Kosmiczną. Wśród firm rozwijających IBDM jest SENER Polska. Ten projekt to duża szansa, także dla innych lokalnych firm - IBDM może trafić na globalny rynek i stać się standardem w przyszłych misjach kosmicznych.

więcej
  • W sieci spędzają ok. 4 godziny. Jacy są młodzi?

    W sieci spędzają ok. 4 godziny. Jacy są młodzi?

    Miłość i przyjaźń oraz udane życie rodzinne - to jest najważniejsze dla młodych osób. W dalszej kolejności młodzież stawia na wymiar zawodowy. Od kilku lat nieznacznie, ale w miarę systematycznie słabnie znaczenie rodziny wśród najważniejszych celów życiowych młodzieży. W sieci spędzają przeciętnie cztery godziny na dobę - o godzinę więcej niż trzy lata temu - pokazało badanie CBOS.

    więcej
  • Co Polacy trzymają w sejfach?

    Co Polacy trzymają w sejfach?

    Kiedyś sejfy kojarzyły się z wielkimi i masywnymi urządzeniami, ukrytymi w domach największych bogaczy, gdzie trzymano spore ilości gotówki oraz sztabki złota. Obecnie, mimo tego, że mało kto przechowuje pieniądze w domu, sprzedaż sejfów w Polsce cieszy się coraz większą popularnością. Co zatem można znaleźć w sejfie przeciętnego Kowalskiego?

    więcej
  • Polacy zamierzają częściej odwiedzać cukiernie i lodziarnie

    Polacy zamierzają częściej odwiedzać cukiernie i lodziarnie

    Polacy odwiedzają cukiernie i lodziarnie średnio 2-3 razy w miesiącu i wydają zazwyczaj jednorazowo od 10 do 20 zł. Najczęściej odwiedzane są lokalne, nie sieciowe cukiernie
    i lodziarnie. Spośród sieciowych cukierni i lodziarni najbardziej znane są marki Grycan oraz E.Wedel, a najczęściej odwiedzane Grycan i Cukiernie Sowa. 25% osób zamierza w przyszłości częściej jeść cos słodkiego na mieście. Największą zachętą dla klientów byłoby wprowadzenie atrakcyjnych promocji - wynika z badania Sweet Monitor ARC Rynek i Opinia.

    więcej
  • Wrocławska Iglica chroniona jak wieża Eiffla

    Wrocławska Iglica chroniona jak wieża Eiffla

    400 litrów farby, 90 metrowa konstrukcja, 44 tony wagi i 3 dni pracy przy położeniu kolosa - tak w liczbach wyglądało odnowienie Iglicy Wrocławskiej. Symbol Wrocławia zabezpieczono przed korozją. Do ochrony użyto farb firmy, która dostarcza produkty do renowacji wieży Eiffla w Paryżu.

    więcej
  • Gdzie mieszkają najbardziej otwarci Polacy?

    Mieszkańcy dużych miast respektują odmienne gusta w społeczeństwie, w małych i średnich miastach szczególnie dbają o relacje z rodziną, a mieszkający na wsi szanują ludzi innych narodowości - takie są wyniki badań opublikowanych w raporcie społecznym „Otwartość Polaków", przygotowanym przez firmę badawczą NEUROHM Polska pod mecenatem marki PORTA DRZWI. Badanie zrealizowane metodą BIOCODETM przedstawia nie deklaratywne, ale rzeczywiste postawy Polaków*.

  • Zakupy przyszłości – Wielokanałowa sprzedaż odmienia wnętrza sklepów

    Internet i kanały mobilne oferują klientom nieskończoną ilość produktów kusząc niższymi cenami, wygodą i szybkością robienia zakupów. Czy oznacza to śmierć sklepów stacjonarnych? Wręcz przeciwnie. Aż 95% sprzedaży jest pochodną interakcji działań w tradycyjnych lokalach handlowych, e-commerce i na kanałach mobilnych. Stacjonarne punkty sprzedaży są istotnym elementem „omnichannelowej układanki". Jak będą wyglądały sklepy przyszłości?
    Zamiast wojny, wielokanałowa integracja.

  • Reklamy marek odzieżowych pod ostrzałem krytyków. Źle dobrane kampanie bardziej szkodzą, niż pomagają

    W ubiegłym miesiącu głośno było o kilku spektakularnych wpadkach reklamowych największych marek. Jedną z nich była kampania sieci Reserved. Neutralny film, w którym dziewczyna z USA szuka poznanego na koncercie Polaka, sprawił, że w akcję poszukiwawczą zaangażowało się wielu użytkowników mediów społecznościowych. Kiedy okazało się, że to część kampanii Reserved, internauci poczuli się oszukani, a o samej kampanii mówiono raczej neutralnie i negatywnie. Podobny wydźwięk miała wpadka sieci Zara, która zachęcała kobiety do pokochania kształtów, pokazując na zdjęciach bardzo szczupłe modelki.

  • Świat whisky zagości w Trójmieście

    Ponad 100 różnych gatunków whisky z kilkunastu krajów, krajowe premiery zagranicznych nowości, a także sesje master class oraz szkolenie dotyczące inwestowania w bursztynowy trunek - pierwsza edycja Whisky Live Sopot przed nami.

  • Mobilność i nowe technologie ważniejsze dla młodych ludzi niż posiadanie rzeczy. Dzięki nim zyskują poczucie wolności i niezależności

    Mobilność dla millenialsów to nie tylko swoboda przemieszczania się, kontakt z nowoczesnymi technologiami i internetem, lecz także gotowość na zmiany i swoboda podejmowania decyzji. Dla młodych ludzi to bardzo ważne elementy - wynika z badania ARC Rynek i Opinia. Urządzenia mobilne stanowią dla nich klucz do całego świata, ale z drugiej strony są oni przytłoczeni ilością informacji, jaka za pośrednictwem tych urządzeń do nich dociera. Nowa platforma Mobilni.pl ma pomóc millenialsom odnaleźć się w świecie nowych technologii.

  • Cyberpaleontologia: 20-letni zaawansowany atak, który nadal jest istotny

    Szukając powiązania między współczesnym ugrupowaniem cyberprzestępczym a atakami Moonlight Maze, które pod koniec lat 90. uderzyły w Pentagon, NASA i inne organizacje, badacze z Kaspersky Lab i Kings College London odkryli próbki, dzienniki zdarzeń oraz artefakty związane z tą bardzo starą kampanią. Jak ustalono, trojan, który był wykorzystywany w 1998 r. przez grupę Moonlight Maze w celu przechwytywania informacji z sieci ofiar, jest powiązany ze szkodliwym programem stosowanym przez ugrupowanie Turla w 2011 r. i prawdopodobnie także w 2017 r.

  • Internet łączy Polaków

    Już co trzeci z nas jest online non-stop, a ponad 90 proc. Polakom Internet ułatwia utrzymywanie kontaktów z bliskimi - wynika z badania multimedialnego operatora telekomunikacyjnego INEA. W jaki sposób najczęściej komunikujemy się z rodziną i znajomymi? Co robimy w sieci w wolnym czasie? Ilu Polaków nie wyobraża sobie życia bez dostępu do Internetu?

1|2|3|4|5|6|7|8|9|10... 14

Asset4us rapport

NewsletterZapisz się na newsletter!

Newsletter